Jeg har en kæreste, som jeg har været sammen med i 1,5 år. Jeg er meget glad for ham og omvendt, vi er har dejligt trygt og kærligt forhold.
Den sidste tid, måske ca. 1 år, har jeg tænkt meget på en gammel ven, han er 16 år. Vi har aldrig været mere end venner, men har til gengæld været tætte som venner. Vi talte ikke om følelser og vi krammede fx. ikke når vi så hinanden, men vi havde det sjovt sammen og var tætte på den måde. Vi lavede alt sammen, var virkelig bedste venner. Vi kendte hinanden fra vi var 8-9 år og var sammen konstant til vi blev ca. 15, selvom han flyttede langt væk, da han var 13-14, så sås vi hver weekend.
Vi blev ældre og fik andre interesser (vi boede så langt fra hinanden, at vi kun kunne se hinanden i weekenden) fx. fester og drenge/piger. Og der blev det også mere unormalt, at en pige og dreng var sammen alene som venner, folk kunne ikke forstå det .. Vi mistede kontakten.
Så fik jeg min nuværende kærester nogle måneder efter vi ikke havde set hinanden.
Forrige sommerferie så vi hinanden, men det var lidt fjernt.. Vi så ikke hinanden så meget, også fordi han have en ven som jeg ikke kendte med.
Siden har vi ikke set hinanden...
Jeg savner ham utrolig meget, jeg drømmer om ham om natten, jeg synes er underligt.. Tænker tit på ham, men ikke seksuelt eller noget i den stil.
Her i sommerferien sagde min bror, at han havde snakket med min ven. Han havde fået en kæreste, som han havde været sammen med et halvt år.
Jeg fik det HELT vildt underligt, jeg tænkte ikke på andet i omkring to uger. Hvordan så hun ud? Hun var garanteret skide smuk?
Var så jaloux og misundelig, og jeg skammede mig over disse følelser. Jeg har min kæreste, som jeg elsker højt og jeg ønsker ikke et kærlighedsforhold til min ven. Forstår ikke mine følelser?
Har overvejet om jeg er jaloux over den opmærksomhed og tid hans kæreste får, hans kærlighed og venskab. Jeg var den vigtigste for ham en gang, og nu betyder jeg ikke noget?
Jeg skrev en sms til ham for et par uger siden, vi skrev 10-12 lange beskeder om hvordan det gik og hvorfor vi mistede kontakten. Jeg spurgte til hans kæreste, som han er glad for. De har snart været sammen et år. Det endte med at han ikke svarede på den sidste besked og siden har vi ikke haft kontakt.
Han har ikke Facebook, men det har hans kæreste. Jeg stalker hende lidt, selvom jeg ikke er venner med hende derinde, kan jeg se hendes billeder, væg osv.
Jeg ønsker at de skal slå op, og jeg er skide misundelig på hende. Hun er meget smuk, men sjovt nok ligner vi hinanden rigtigt meget med hår og krop. Føler stadig hun er bedre end mig og jeg er skrottet.
Jeg forstår ikke hvorfor jeg føler som jeg gør?
Har den dejligste dreng selv, som jeg ønsker at være sammen med altid. Burde jeg ikke være ligeglad og glad på hans vegne?
Skammer mig......