Tusind tak for en spændende og brugbar hjemmeside!
Jeg vil forsøge at gøre det kort, selvom det ikke er helt nemt

Min kæreste og jeg (Hhv. 23 og 21) har været sammen i 2½ år og vi har et utroligt dejligt forhold. Vi er enormt glade for hinanden og er rigtig gode til at snakke om de problemer, der nu engang opstår.
Vi har aldrig haft særligt meget sex. Der gik 4 måneder før vi havde sex første gang, efter vi blev kærester - nok egentlig mest fordi vi havde brug for at lære hinanden at kende og blive trygge ved hinanden. Herefter stod det også lidt sløjt til med sex og min kæreste havde ondt under samlejet. Efter et år fandt min kæreste ud af, at han havde en for kort penisstreng og blev opereret for dette. Men lige siden har han haft rigtig svært ved at få lyst til sex. Han forbinder sex med den smerte, han altid har følt tidligere, når vi har haft sex og derfor bliver sex til en ubehagelig ting for ham. Han nyder at have sex, når vi så endelig er nået så langt, men dertil er der også rigtig langt for ham. Han forklarer det som en blokade eller en stopklods, når han får lysten eller når jeg lægger op til sex. Han er meget frustreret over dette, for han vil gerne tilfredsstille mig og det gør han bestemt også når vi så har sex. Der er nu gået 1½ år siden operationen og situationen er ikke blevet meget bedre for ham.
Det er jo ikke fordi han ikke VIL have sex (og han får også lysten og tankerne osv.), men noget indeni ham vil ikke pga. den tidligere smerte. Når vi snakker sammen om det, lægger han også meget vægt på, at det ikke er mig der gør noget galt og at det ikke er fordi jeg ikke tænder ham. Men han sætter hælene i, når det kommer for tæt på.
Det vi gerne vil have hjælp til er, hvordan vi kan få fjernet denne blokade. Han synes han mangler nogle redskaber til at få fjernet denne.
Hele hans krop stritter imod, når sex nærmer sig og han er utroligt ked af det. Det skal lige siges, at vi elsker hinanden meget højt og at jeg har alle intentioner om at blive sammen med ham - Han er min eneste ene og vi skal bare lige have løst dette problem.
Vi håber på din hjælp, da det er noget der fylder meget hos os.
Mvh. Mie