Jeg har været sammen med min mand i 71⁄2 år, og elsker ham af hele mit hjerte. Vores sexliv er bare perfekt, og vi har prøvet rigtig mange ting, de sidste par måneder, har vi haft sex, med min veninde, og med en af min mands kollegaer. Men nu er der sket det, at vores kammerat som er gift, fortalte mig til en fest, at han tændte for vildt på mig, og at han meget gerne ville være sammen med mig, det var da dejligt at høre, og min mand sagde, at hvis jeg havde lyst var det ok, men han var også godt fuld, på dette tidspunkt, men dagen efter trak han klart nok i land.
Nu har jeg det sådan, at jeg tænker meget på at være sammen med ham, og vi taler tit om det, når vi er alene. Problemet er bare, at vi beegge er lykkelige gift, så hvorfor har vi dog lyst til at gøre dette bag ryggen af dem, vi elsker. Jeg ved egentlig heller ikke, om jeg kunne finde på det, når det kom til stykket, men lige nu er lysten der, og det driver mig til vanvid, at tænke på det dag og nat. Vil du ikke nok give mig et godt råd, så jeg kan komme videre, også selvom det er det bedste at holde fingrene væk fra ham.
Tusnide tak for en kanon god side, som jeg får mange gode svar ved at kigge på.
mvh. JA
Lyst til en anden mand
- PER HOLM KNUDSEN
- Site Admin
Svar: Lyst til en anden mand
Hej J.A
Nu er sexlyst jo ikke altid særligt rationel - altså umiddelbart forståelig - og set fra naturens side, så handler det jo mest om at få kvinder og mænd til at have sex med hinanden, så der kan blive nogen børn ud af det. Naturen handler ikke ud fra, hvad ens mand eller kone eller kæreste mener om sagen, og om man er gift eller ej. Jeg tror de fleste voksne mennesker kender til at opleve et voldsomt begær efter et andet menneske, selv om det ikke er "passende" i forhold til ens personlige moral eller situationen. Så her er endnu en konflikt mellem natur (lyst) og kultur (jeg er gift)
.
Så det bliver spændende, om du falder for fristelsen (så nyd det) eller modstår den (lad være med at ærgre dig) - skriv og fortæl hvordan det går.
Du skal være velkommen til at skrive igen.
Nu er sexlyst jo ikke altid særligt rationel - altså umiddelbart forståelig - og set fra naturens side, så handler det jo mest om at få kvinder og mænd til at have sex med hinanden, så der kan blive nogen børn ud af det. Naturen handler ikke ud fra, hvad ens mand eller kone eller kæreste mener om sagen, og om man er gift eller ej. Jeg tror de fleste voksne mennesker kender til at opleve et voldsomt begær efter et andet menneske, selv om det ikke er "passende" i forhold til ens personlige moral eller situationen. Så her er endnu en konflikt mellem natur (lyst) og kultur (jeg er gift)

Så det bliver spændende, om du falder for fristelsen (så nyd det) eller modstår den (lad være med at ærgre dig) - skriv og fortæl hvordan det går.
Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2