Jeg er 18, har igennem mange år haft små knopper på min penis. De sidder hovedsagligt for enden af selve penis, et lille stykke inden, den møder pungen, sådan næsten i en ring eller noget, (rundt om penis, ikke som små ringe på et bestemt sted). De er små og hudfarvede, hvide.. Har læst afsnittet om talgknopperne.. De ser ik sådan ud, de sidder desuden heller ikke på selve hovedet.. (de sidder ikke KUN for enden af penis, men også sådan lidt over det hele, men tydeligst derinde) De klør IKKE, de irriterer mig IKKE, men vil fandme vide hvad de er, nu når jeg slipper for at gå til min egen læge og smide bukserne - det er aldrig rart.
Det sker, at de en sjælden gang bliver lidt større ind normalt, sådan på siden af penis, har engang prøvet at presse på en.. der kom sådan noget gul/hvidt mere eller mindre stift stof ud af den. Havde en mystisk konsistens.
Håber du ved, hvad de er for nogle sataner, om de er normale, om det er en sygdom eller noget.. de er hverken høje eller brede, de er flade og små.. kan næsten ikke mærke dem, hvis jeg fører min hånd hen over dem.. help me!
Små knopper..
- PER HOLM KNUDSEN
- Site Admin
Svar: Små knopper..
Hej En mand?
De små knopper, som alle mennesker har er talgkirtler, og de skal være der. Talgkirtler kan af og til danne hudorme, som man kan klemme ud og bumser, som er en betændelsestilstand i talgkirtlerne. Talgkirtlerne danner talg, som vi bruger til at sikre at hud og hår ikke tørrer ud, og rundt om pikken / penis er de lidt tydeligere end andre steder på kroppen.
Tillykke med knopperne
, du er med andre ord helt normal. 
Du skal være velkommen til at skrive igen.
De små knopper, som alle mennesker har er talgkirtler, og de skal være der. Talgkirtler kan af og til danne hudorme, som man kan klemme ud og bumser, som er en betændelsestilstand i talgkirtlerne. Talgkirtlerne danner talg, som vi bruger til at sikre at hud og hår ikke tørrer ud, og rundt om pikken / penis er de lidt tydeligere end andre steder på kroppen.
Tillykke med knopperne
![Dansk flag [dk]](./images/smilies/icon_denmark.gif)

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Svar: Små knopper..
Oki, regnede også med det var noget i den stil, men blev i tvivl, da jeg så nogle andre snakke om det, men de havde det jo på selve hovedet, og de beskrev ikke om noget oppe af selve penis.
Er glad for at vide, at det er som det skal være - nu kan jeg trygt vise den lille fætter frem uden at tænke på smittefare o.s.v
Er glad for at vide, at det er som det skal være - nu kan jeg trygt vise den lille fætter frem uden at tænke på smittefare o.s.v