Den omskåret krummerik

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KRUMMERIK
Besvar
Manden

Den omskåret krummerik

Indlæg af Manden »

Som 35 årig, med STOR sexlyst. Er jeg i barndommen blevet omskåret, det har da skabt en del problemer, bl.a. at gå i bad med de andre drenge i skolen (drilleri). Men jeg har lært at leve med at være omskåret, jeg har valgt stramme underbukser, så jeg ikke genere pik-hovedet mere end nødvendigt. Jeg har valgt at bruge det til min fordel, hvor mange kvinder vil ikke gerne have en tissemand uden nakkeost?

At have en krummerik (min ca. 30% nedad), har jeg da tænkt en del over, men må indrømme, at de kvinder, jeg har været sammen med, har ikke givet udtryk for, at det er et problem. Så kan man jo ændre stillingen en gang i mellem...

Mine ord: Tænk jer godt og grundigt før I handler!!!
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Den omskåret krummerik

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej manden

Tak for din opfordring til krumme mænd om at tænke sig om inden en operation for krummerik, det er jeg enig med dig i. For mig at se må kriterierne for en operation bero på, om krumningen giver den pågældende ejermand væsentlige gener i forbindelse med samlege, og om disse gener vil blive minimeret, og at evt. bivirkninger ved operationen ikke overstiger de hidtidige gener. Jeg går ud fra, at opererende læger tager højde for disse forhold og drøfter fordele og ulemper grundigt i gennem med patienterne inden, de sætter kniven i dem.

Noget andet er så, at jeg finder det helt uforståeligt, at det stadig er tilladt at omskære/lemlæste børn (drenge) i Danmark, hvor det ikke er af nødvendige medicinske grund.

:idea: Intact Denmark Forening mod omskæring og anden kønskirurgi på raske børn

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KRUMMERIK"