Sex lysten vokser

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG LYST
Besvar
Kristine

Sex lysten vokser

Indlæg af Kristine »

Hej!
Jeg har ikk haft sex i over 9 måneder og jeg er ved at blive sindssyg over det. Vil virkelig gerne have sex snart igen, jeg savner det. Men jeg tænkte lidt på om det kan gøre ondt igen hvis man dyrker sex efter så lang tid? Det gjorde utrolig ondt aller første gang, og jeg blødte i flere dage efter, de følgende gange jeg dyrkede sex var der ingen smerter, men kan det gøre ondt igen når man ikke har dyrket sex i så lang tid?

Jeg har også tænkt lidt på at jeg har svært ved at finde en fast partner, hvad er jeres holdning til bare at have sex med en der ikke er en fast partner. Jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg synes om det, men måske bliver jeg snart nødt til det. Eller er det for ulækkert? Er jeg så billig? Jeg kan ikke finde ud af det.

Håber nogle gider svare
Tak for hjælpen
Kristine
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Sex lysten vokser

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Kristine

Jamen vi er da nogen stykker m/k, der bliver sindssyge, hvis vi ikke har sex med en partner i over 9 måneder [hypnodisk] :1: - hvordan har du dog klaret det sååå længe [hyper]?

Det kan godt være at det kan gøre lidt ondt efter en lang pause, slimhinderne skal måske lige vænne sig til bevægelserne igen, med mindre man har øvet sig på egen hånd inden.

Jeg synes man m/k skal have sex på den måde man nu engang foretrækker og er det en periode med løse eller løse faste partnere hvad skulle der så være i vejen med det. Elskov skal dyrkes inden døden :1:.

Du spørger om "Eller er det for ulækkert?" - Jamen hvordan har du da tænkt dig at gøre det [eek]??? Og du spørger om "Er jeg så billig?" - Det kommer sandelig an på hvad du vil tage for det [twocents] :2:!!

Held og lykke med de sindssygeforebyggende aktiviteter [krydsefingre] - der er sikkert nogen der ude som nu kan gå og glæde sig.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG LYST"