Mine parforhold (kvindens) har næsten altid været meget givende seksuelt, hvorimod jeg nu efter ½ års bekendtskab opdager, at min kæreste er en ren 'novice' - og hans tidl. kærester ligeså.
Vi blev stormende forelskede (mødtes på Nettet..) - forlovede os hurtigt- og alt så rosenrødt ud. Mange fælles interesser, god humor, ca. lige velbegavede, gode økonomier etc. etc.
De første par måneder elskede vi ofte, og min kæreste havde ingen problemer med erektion. Dog fik han kun udløsning (ret voldsom) 1-2 gange om ugen, hvilket ikke generede ham -og hvad han var vant til.
Han kæler for mig med fingrene - men aldrig oralsex, som jeg forsigtigt har foreslået, ligesom jeg en enkelt gang har fået 'lov' til at give ham oralsex, hvilket han nød, men med ordene, at han hellere ville almindeligt = husmandsfacon...
Efter et par måneders kæresteri, vendte hans voksne søns depression tilbage og var slemt 2-3 måneder, indtil Fontex nu har hjulpet ham godt, og han er nu velfungerende. Depressionen havde stået på et par år med stærk medicin. Han har været alene med sønnnen, som har været udenlandsdansker et par år i godt job -og altså hidtil klaret sig fint.
Der er stødt andre (bolig)problemer til, som min kæreste spekulerer en del på, og selvfølglig påvirker den slags problemer da også mig.
Han forsøger virkelig at være sød og sjov som førhen, men sexuelt går den altså ikke.
Jeg kan da godt klare det et par måneder mere, men jeg er alvorlig bange for, at sex simpelthen ikke siger ham mere, end at det er fint for ham højst 1 gang om ugen - og af ca 1 kvarters varighed..
Jeg HAR påtalt det - sagt, at det er frustrerende for mig, og jeg føler mig tom og uden sexliv med det kvarter 1 gang om ugen.
Ind i mellem bruger jeg et massageapparat til klitorisorgasme, når jeg er alene hjemme, men har det faktisk ikke så godt med det, da jeg véd, han vil føle sig tilsidesat.. Han er slet ikke VANT til andet end husmandsfacon.
Hvordan griber jeg dette an, for jeg vil jo gerne beholde manden - og savner altså også noget i mit fremtidige liv, kan jeg mærke..
Og så MIG, der altid har sagt, at jeg skulle have en mand, der vil elske mig i skoven, når jeg bliver 80