Løsningen på for tidlig sædafgang

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG
Besvar
Søren

Løsningen på for tidlig sædafgang

Indlæg af Søren »

Hej jeg vil bare sige mega mange tak til dem som står for denne her hjemmeside og dem som besvare de spørgsmål folk har omkring sex.
Jeg kan ik sige nok hvor glad jeg er for at ha læst om start-stop-klem teknikken.

Jeg begynde nemlig at få problemer i seng med at komme for tidlig og ret hurtig når jeg og min kærste havde sex sammen. Det gjorder mig rigtig meget ked af det inden i og blev usikker på mig selv og begynde at miste selvtilliden. Og det gjorder så jeg os blev mere jaloux og mere bange for at miste min kærste til en anden. Og jeg tror da de fleste vil gi mig ret i at jalousi kan ødelægge meget i et forhold og virkelig forpeste det. Selvom min kæreste altid sagde til mig, at det ik gjorde noget og det stadig var godt, var det bare ik nok. Så fandt jeg den her side på nettet og læste om start-stop-klem metoden. Og ja den virker! Tro mig den virker.

Ja jeg ser kun min kæreste i weekenderne så ku godt nok ik helt følge det der stod der i. så hva gør man når man er liderlig og alene? Ja jeg gik i gang med at rykke mens jeg slappede helt af som er er beskrevet. Ja det kunne jeg så gør i en evighed. Så jeg gjode ham våd så det blev lidt mere interessant. Så holde jeg igen de 3 gang og kom den 4 gang som den siger man skal. Det har jeg kun gjort 1 uge. Så blev det fredag og min kæreste kom :D Så gik vi i gang og jeg holdt igen de 3 gang og kom den 4 gang. Og ja det gik jo godt. Lørdag gik endnu bedre... og ja hehe min kæreste bliver helt vild når jeg holder igen. For det er jo det samme som at tirre hende så hun bliver endnu mere vild. Og det sku da nice istedet for at sige nu kan jeg ik mere fordi man er kommet... Ja søndag gik endnu bedre. Meget Meget bedre. Vi havde sex ca en halv time og var det bedst sex jeg havde haft længe. Så ja den virker. Så nu står jeg faktisk med en kæreste som er mere liderlig end mig og meget meget tilfreds. Hun synes det var det bedste sex længe. Så selvtilliden er kommet til top igen.

Så bare klø på drenge. og mange tak.

Hilsen søren
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Løsningen på for tidlig sædafgang

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Søren

Tak for din lille opbyggelige beretning, det er jo rart med nogen solstrålehistorier [skysol].

:idea: PSYKE & SEX om Start-stop-klem - For tidlig sædafgang

Til din og andres orientering, så er det kun undertegnede, der har med siden at gøre :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG"