Jeg kan ik sige nok hvor glad jeg er for at ha læst om start-stop-klem teknikken.
Jeg begynde nemlig at få problemer i seng med at komme for tidlig og ret hurtig når jeg og min kærste havde sex sammen. Det gjorder mig rigtig meget ked af det inden i og blev usikker på mig selv og begynde at miste selvtilliden. Og det gjorder så jeg os blev mere jaloux og mere bange for at miste min kærste til en anden. Og jeg tror da de fleste vil gi mig ret i at jalousi kan ødelægge meget i et forhold og virkelig forpeste det. Selvom min kæreste altid sagde til mig, at det ik gjorde noget og det stadig var godt, var det bare ik nok. Så fandt jeg den her side på nettet og læste om start-stop-klem metoden. Og ja den virker! Tro mig den virker.
Ja jeg ser kun min kæreste i weekenderne så ku godt nok ik helt følge det der stod der i. så hva gør man når man er liderlig og alene? Ja jeg gik i gang med at rykke mens jeg slappede helt af som er er beskrevet. Ja det kunne jeg så gør i en evighed. Så jeg gjode ham våd så det blev lidt mere interessant. Så holde jeg igen de 3 gang og kom den 4 gang som den siger man skal. Det har jeg kun gjort 1 uge. Så blev det fredag og min kæreste kom

Så bare klø på drenge. og mange tak.
Hilsen søren