En hurtig himmelstræber

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG DERES PIKKE /PENIS
Besvar
Uspecificeret

En hurtig himmelstræber

Indlæg af Uspecificeret »

Hej jeg er en fyr på 17 år.
Jeg oplever at jeg kommer MED DET SAMME jeg presser mig ind.. Lige 2-3 ryk.. så kommer jeg bare.. MEGA MEGA PINLIGT.. Jeg har efterfølgende prøvet med kondom, hvor det går meget bedre.. Kan det være fordi hun ikk har været våd nok el. hvad???

Et andet spørgsmål. Min pik er ca. 15 cm i stiv tilstand, men den sidder nærmest opad når den er stiv...
Altså.. kan jeg nærmest kun kneppe når jeg ligger ovenpå..
Kan eks. ikke tage i røven..
og hun kan slet ikke ride...
DET VIL JEG HAVE....!

- Ja
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: En hurtig himmelstræber

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

<b>Hej Uspecificeret</b>

Ret mange unge fyre oplever som du at de kan komme for tidligt som du beskriver det. Det kan skyldes at du er så ophidset at du ikke kan vente, men det er noget man kan lære sig at udsætte med nogen øvelse. Angst for at komme for tidligt kan i sig selv osse betyde at man kommer for tidligt.

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Sædafgang - For tidlig.

At din pik i stiv tilstand stritter lige op mod hagen er osse et ungdomsproblem, det vil fortage sig med alderen. Der vil komme den dag, da kvindens tiltrækningskraft er mindre end jordens :1: - og indtil da er det osse et spørgsmål om øvelse. Held og lykke og god fornøjelse med øvelserne.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Uspecificeret

En hurtig himmelstræber 2

Tak for svaret..

Jeg blev som lille opereret fordi mit forhud ikke kunne trækkes ordentligt tilbage.. Jeg tror det er her den er blevet SKÆV!!! Kan det passe???
Den tager nærmest en bue...............
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: En hurtig himmelstræber 2

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

<b>Hej Uspecificeret</b>

Muligheden for at det kan skyldes den gamle operation er ikke stor. Hos de fleste unge mænd og drenge stritter pikken meget nemmere lige op mod hagen end hos ældre mænd, hvor den efterhånden kigger efter fødderne :1:.

Man kan have en <b>krummerik</b> som osse bukker opad, så læs lidt mere i PSYKE & SEX om Krummerik.
:idea: Og kig under KRUMMERIK i kategorien OM SYGDOMME & SUNDHED her i PSYKE & SEX DEBAT

Hvis din pik ser nogenlunde ud som på billedet her under så er den helt normal.

Billede
<b>Himmelstræber
Klik på billedet for at se det større</b>

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Uspecificeret

En hurtig himmelstræber 3

Den ser præcist sådan ud..