Øm penis/penishoved

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG DERES PIKKE /PENIS
Besvar
Anonym

Øm penis/penishoved

Indlæg af Anonym »

Hej Per ..

Jeg her kigget her på forummet med kan ikke finde noget om det..

Her på det sidste er mit penishoved/penisstreng begyndt at gøre ondt/være ømt.
Mit penis boved har også været lidt hævet, men det er gået væk nu. Jeg er også begyndt at producere meget mere "nakkeost" end jeg har gjort førhen. Har prøvet at vaske det væk med lunkent vand, men det kommer hurtigt igen.

Der hvor penisstrengen er er det begyndt at svie, og det gør halv ondt når jeg trækker forhuden tilbage..

Ved ikke om det har noget at gøre med, at jeg har været syg de sidste to uger?

Dette er et problem da jeg ikke har været i seng med min kæreste i 2 uger, og i det hele taget ikke har onaneret så jeg er begyndt at blive lidt "trængende" og får stivert på over ingenting næsten. Og så er det selvfølgelig også ubehageligt at det gør ondt.

Hilsen den Anonyme.

P.S Syntes det er en rigtig god side du har fået her, den har hjulpet mig meget! Tak ..
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Øm penis/penishoved

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Det er lidt svært at vide, hvad der er årsagen til ømheden og svien. Måske kan det tænkes, at du f.eks. har haft noget svamp?

Nakkeosten eller smegmaen er der for at beskytte huden på dit pikhoved, og det kan jo tænkes at årsagen til den lidt mere produktion skyldes en eller anden infektion, som du på den måde har forsøgt at beskytte dig imod.

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Smegma.

Hvis det fortsætter med at gøre ondt, så lad din læge kigge på den.

Du skal være velkommen til at skrive igen. Og tak for rosen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES PIKKE / PENIS"