Kan jeg blive gravid??

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om GRAVIDITET
Besvar
D,

Kan jeg blive gravid??

Indlæg af D, »

Hej Per!

Jeg er en Pige på 17 år og er meget i tvivl!
Jeg og min kæreste har afbrudt samleje mindst 1 gang om ugen, men jeg har stadig min mødom! (han kommer ikke sin penis HELT op i mig).. Ville høre om det kunne lade sig gøre at blive gravid selvom jeg stadig har min mødom hvis nu noget af hans sæd skulle ryge ind i mig?

Håber virkelig du kan hjælpe mig, har brug for hjælp! :( :cry:

Hilsen D.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Kan jeg blive gravid??

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej D

Det lyder som om, det er ret vanskeligt at kalde dig jomfru :1:, hvad mener du med, at han ikke kommer HELT op i dig? Mødommen sidder lige i skedeindgangen, så hvis han har været halvt inde, er du bestemt ikke jomfru længere - og halvt jomfru kan man nu engang ikke være :2:.

[warning] Men, men, men, det er en meget farlig leg I leger. Glem ikke, at Jomfru Maria blev gravid, og hun havde endog kun sex med en due (Helligånden). Hvor vidt du er jomfru eller ej, har intet at gøre med, om du kan blive gravid. Hvis hans sæd kommer på dine kønslæber, og hans sæd er tilstrækkeligt ivrigt, og der så lige kommer et æg dumpende, ja så er chancen for at blive gravid stor [Stork-Boy] [Stork-Girl]. Dertil kommer, at der sagtens kan være sædceller i præspermen, den klare væske drenge/mænd udskiller, når de bliver ophidsede, sagtens kan indeholde sædceller. Så brug kondom, når han kommer halvt ind, og hold sæden og præspermen helt væk fra din kusse.

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Mødom og om Præsperm.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "GRAVIDITET"