Ildelugtende penis

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES PIKKE / PENIS
Besvar
Mand anno 1959

Ildelugtende penis

Indlæg af Mand anno 1959 »

Hej.

Jeg har i de seneste 10 år, haft en lugt fra min penis som veksler lidt i "styrke" og hyppighed. Det har desværre ikke noget at gøre med dårlig hygiejne, så problemet kan ikke løses af denne vej.

Jeg har ingen andre symptomer. Måske en anelse slimet overflade på hovedet under forhuden?

Jeg vil næsten selv tro, at da jeg fra ca. 16-18 års alderen og langt op i slutningen af 30 erne, dagligt vaskede min penis med sæbe, kan dette være en faktor.

Jeg vasker ikke mere i sæbe, da jeg mener at problemet forværres herved.

Hvad skal/kan jeg gøre ??

Lettere fortvivlet og venlig hilsen og på forhånd tak.
circum
Tilmeldt bruger

Re: Ildelugtende penis

Indlæg af circum »

Har du prøvet at lade være med at skubbe forhuden frem over glansen i en periode? Måske kan du så undgå den slimede overflade og lugten???
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Ildelugtende penis

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mand anno 1959

Tjah, det er jo lidt svært at afgøre, hvad det kan være, og der jo nok flere muligheder.

Har det noget med din partner at gøre?
Har du evt. noget svamp?
Har du prøvet at smøre den med noget creme eller olie efter vask med varmt varm - f.eks. med Matas Mild Hudsalve, eller med mandelolie?
Når det veksler, hvad har du så gjort med den inden, den begynder at lugte?

Det er korrekt, at almindelig sæbe ikke er alt for godt til kønsorganerne m/k, hvis man m/k skal bruge sæbe så brug intimsæbe.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Senest rettet af PER HOLM KNUDSEN 10. jun 2010 06:02, rettet i alt 2 gange.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Re: Svar: Ildelugtende penis

Indlæg af Gæst »

Nej, det er uafhænigt af partner. Selv i en meget lang persiode uden partner, var problemet aktuelt.

Jeg tror selv at fortidens brug af sæber og det forhold at en tidligere partner og jeg eksperimenterede meget med cremer og lign. , har ødelagt den naturlige bakterie flora. Jeg har ikke set denne partner i mange år, så jeg kan ikke spørge hende.

Det kan vel godt være svamp?

Min nuværende partner og jeg benytter sommetider mandel olie.
Jeg har ikke bemærket om det har en positiv effekt.
Mener du at jeg regelmæssigt kan prøve at smøre den i mandel olie?

Til personen der spørger om jeg i gennem længere tid, kan undgå at trække forhuden tilbage... Principelt jah, men.......!!! :lol:

Nej, ærlig talt, så hjælper det ikke. Tværtimod, den har ligesom alt andet godt af at blive luftet.... :-)

Tak for jeres venlige deltagelse. Det er en rigtigt god side du har her, Per.
Dine vederlagsfrie hjælpsomme råd, vidner om oprigtighed og en seriøs terapeut bag ved.
circum
Tilmeldt bruger

Re: Svar: Ildelugtende penis

Indlæg af circum »

At skubbe forhuden frem over glansen er det modsatte af at lade forhuden sidde i tilbagetrukket stand.

Så jeg mente netop, at du skal gå med forhuden trukket tilbage.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 2: Ildelugtende penis

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Svamp kunne være en mulighed, men jeg synes du skulle spørge din læge om dit problem. Måske har han/hun en løsning.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES PIKKE / PENIS"