For det første mht. start stop osv. Sker der noget når man onanere altså træner man at komme langsommere eller hurtigere eller sker der ingen ting?
Anden ting
Jeg er en dreng på 16 år. Det er lidt forskelligt med onani nogle gange meget andre gange lidt. Men her forleden dag efter jeg havde onaneret, sveg ((ved ikke hvordan det staves, men når noget sviger eller tja.) det lidt i den venstre side af penis, under forhuden altså ikke udenpå. Det var lidt rødt og ømt. Har prøvet noget lignende før som gik væk 1-2 dage efter hvis jeg ikke havde onaneret. Men idag har jeg så opdaget et "sår" hvilket ikke helt er et sår fordi der er ikke nogen skal eller noget, men det ligner en rift man lige har fået (har ikke dyrket sex eller noget). Det er en lille smule ømt, men er i tvivl om det er betændelse, eller lign. Kan man gøre noget f.eks. at rense det forsigtigt, eller skal man lade det være ? Og er det normalt at man kan "rive" lidt af huden under forhuden af hvis man onanere meget ?
Og den sidste ting.

Min pik er kun 12,5 cm (hvor måles der egentlig fra?) Har endnu ikke haft sex før, pga. min piks længde. Ved godt det hedder, det er størrelsen og ikke gørelsen, men når man har en lille pik, selvom 12-18 cm er "normalt" er det altså ikke særlig fedt, at skulle tænke på at gå i seng med piger, som oftest har haft sex med andre drenge som har meget større pik. Vokser den ikke mere og hvornår? Jeg er ikke specielt langsomt udviklet kun med min pik (forhåbentlig) hvis legemerne altså ikke følges ad, gør de det?
Hvordan måles omkredsen af pikken?
På forhånd tak.
Hilsen A