Sædkvalitet

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer DRENGE OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG
Besvar
Brugeravatar
Anonym1
Tilmeldt bruger

Sædkvalitet

Indlæg af Anonym1 »

I disse dage hører man så meget om at man skal undgå stramme bukser, men hvad er det egentligt ved stramme bukser som gør sædkvaliteten permanent dårlig?
Jeg har hørt nogen snakke om at det er pga. varmen fra at de sidder meget tæt? og nogen andre siger det åbenlyse.. at testiklerne bliver mast.

Derudover har jeg også hørt at varmekarbade skulle forringe sædkvaliteten? Men er det permanent eller "den pågældende ladning" der bliver udsat som bliver forringer?

Jeg vil jo gerne have børn på et tidspunkt så jeg vil enormt gerne vide noget om det :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Sædkvalitet

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Anonym1

Det er en gammel kendt viden at stramme bukser forringer sædkvaliteten. Det skyldes at testiklerne får det for varmt. Testiklerne kan hæve sig og sænke sig alt efter hvor varmt omgivelserne er og det kan ikke teknisk lade sig gøre i stramme bukser - så enkelt er det.

Der sker næppe noget ved at tage et varmt karbad af og til, så du kan slappe helt af, men undgå de stramme bukser :1:.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG"