Og det har jeg ikke for den sindsyge angst jeg har overfor ikke at se godt ud hele tiden. Hvis jeg er i tvivl om jeg ser ordentlig ud og er sammen med andre mennesker ( især piger! ) bliver jeg ofte urolig, sveder, huden i ansigtet strammer og jeg kan slet ikke koncentrerer mig overhovedet!
Jeg synes faktisk ikke jeg ser slem ud overhovedet når jeg kigger mig i spejlet og ellers har "shinet mig lidt op". Faktisk er det eneste som irriterer mig ved mit udseende min acne. Min acne er ikke vildt ekstrem, men jeg bruger sgu da fan'me! også meget tid på at gå og smører dem hele tiden og bade regelmæssigt. ( Smører med clindoxyl )
Jeg føler at jeg bliver nødt til at ligne en million når jeg er sammen med nogen jeg gerne vil gøre et godt indtryk på, men jeg går bare alt for meget op i det og det kan jeg godt selv se.
Jeg spørger ikke efter et mirakel middel der kan fjerne alt acne, eller sådan noget

Derudover skrive lidt om hvad jeg bør undgå og hvad jeg bør gøre for at forbedre min acne. Der er selvfølgelig mange forskellige meninger om hvad er godt og dårligt, men der er jo også facts som at UV-stråler og ja, medikamenter mod den slags hjælper, mens lavfedtholdige mælkeprodukter forværrer det. Men hvad ellers?
Apropos UV-Stråler har jeg lovet mig selv at tage mindst en en halv times sol om dagen i tiden efter skole og før forældrene kommer hjem, da en brun lækker hud bare er den vildeste optur for mig! Længe leve sommeren!

Men er der forholdsregler når man solbader, eller tips til at opnå den pæneste hudfarve. Fx om man skal tage lang tid i et stræk eller hellere over flere stræk.
Derudover vil jeg spørge om det kan passe at jeg har svært ved at blive brun fra taljen og ned til anklen og hvis ja, hvordan det kan være? Er pigmenten anderledes der? forklar, forklar

Tak på forhånd og med venlig hilsen
Forresten: Jeg er 14 år og hvis jeg ikke nævnte det. En dreng.