Jeg er 31 år. Er sammen med min kæreste som er 28. Vi er begge kvinder. Jeg har altid været lesbisk. Da jeg mødte min kæreste for 2 år siden, var hun heteroseksuel. Vi så hinanden som veninder og blev først rigtige kærester for 1 år siden. I perioden inden var hun sammen med flere mænd fordi hun troede det var den vej hun skulle.
Jeg har følt mænd som en stor trussel og gør det stadig til dels, især når vi er i byen og er fulde og jeg føler hun meget søger mænds opmærksomhed. Det er sikkert min usikkerhed der tager over og skaber denne usle jalousi.
Desværre når vi bliver så fulde, er vi ikke så gode til at tackle hinanden. Hun søger ind i sig selv og jeg vil tale. Det gik helt over gevind her i weekenden. Jeg begyndte at tæske på hende ovenpå dynen

Hun er selvfølgelig meget præget af det, men mest for at det skal ske igen. Det er sket før og jeg siger selvfølgelig hver gang at det ikke sker igen. Måske skal jeg bare ikke drikke mig for sans og samling. For så mister jeg min evne til at tænke rationelt og har svært ved at styre mit hysteri.
Jeg er ved at læse Dr. Phils bog du anbefaler herinde. Den er virkelig god er kommet halvvejs. Håber den vil hjælpe i første omgang. Kunne godt tænke mig dine råd... og spørge om du tror det er nødvendigt med parterapi med vores broget fortid.