Min pik

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG DERES PIKKE /PENIS
Mig....

Min pik

Indlæg af Mig.... »

Hej. jeg er 13 år. altså måles en pik når den er stiv eller ikke stiv? For hvis det er når den er stiv, er det ca 11-13 cm. er det ikke ret lille? Synes selv den er lille :( og så næsten ude for enden af min pik er der en masse små hvid, gulbrune prikker. hvad er det? har ikke været i seng med nogle men onanerer. Har haft dem i ret lang tid og synes det er mega pinligt, hvis jeg skulle have sex engang og hun så så dem! Hvordan får man dem væk??og så nede på pungen er der en masse ting der buler ud. (især lige hvor hårene sidder) hvad er det??
og kun 7-8 som slap :S
Brugeravatar
Anonym1
Tilmeldt bruger

Indlæg af Anonym1 »

Det vil være mest hensigtsmæssigt at måle ens pik når den er stiv siden man kun "bruger den" mens den er stiv. :) Selvom det også kan være nok så fedt at den har lidt størrelse som slap i forhold til fælles badning og sådan. :)
Du kan jo måle begge ting!

11-13 cm er udemærket specielt fordi den helt sikkert kommer til at vokse yderligere. Stiv såvel som slap.

Disse prikker.. Er de for enden på glansen eller din forhud?

Du snakker om buler på pungen.. Det er lidt svært at have den ringeste anelse om hvad det er med så dårlig en beskrivelse som du giver. Måske er det hårsækkene du kan se hvis du siger at de sidder ved hårene.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Min pik

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mig....

Man kan måle den som man nu har lyst til :1:. Dine mål er helt ok, og husk at du og din pik kan vokse de næste 10 år.
:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Drenge og deres pikke - peniser

Jeg ved ikke, hvor de små prikker sidder på din pik, men se i PSYKE & SEX om Knopper på pikken / penis
:idea: Og kig under DRENGE OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS i kategorien OM DRENGE (under 18 år) her i PSYKE & SEX DEBAT.

Inde i pungen har du både testikler og bitestikler, hvis det uden på pungen, så må du lige lade dine forældre kigge på det eller jeres læge, så vi er sikre på, at det ikke er noget brok.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

ja det er der hvor harene er. så er det nok bare det. der er også lidt hvor der ikke er hår. der hvis man trykker tilbage i pikken så sidder de der rundt omkring. de sidder næsten sammen nogle af dem. det er vist ikke talgknopper ( tror jeg da ikke) da jeg ikke synes det ligner det på billederne. kan det være noget farligt tror i`?

og synes også det klør en del på pungen for tiden
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

:!: Først: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!!

Hvor store er de knopper? Mon ikke det bare er fordi hårsækkene vokser nu hvor du er ved at få hår?

Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
Brugeravatar
Anonym1
Tilmeldt bruger

Indlæg af Anonym1 »

Hvis man har gåsehud så ligner det også små buler over det hele hvor hårrene rejser sig. Er det sådan ?
Gæst

Indlæg af Gæst »

Ja lidt ligesom hvis man har gåsehud. Hvad med de der knopper/blærer eller hvad det er som er der når man trækker tilbage? Ville det hjælpe med et billede?
Brugeravatar
Anonym1
Tilmeldt bruger

Indlæg af Anonym1 »

Jeg er formentlig lige så uvidende som dig hvad angår dette og kender ikke andet til sådan noget end at det skulle være talgkirtler, men jeg er sikker på at nogle billeder ville være fordelagtige for en vis mand som Per. (:
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Hej

Det er hårsække og talgkirtler, de skal være der, ingen grund til panik :2:.

Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
Gæst

Indlæg af Gæst »

hvordan får jeg talgkirtlerne væk?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Talgkirtler

Hej

Talgkirtler får man ikke væk, de skal være der. Det er de kirtler der fedter huden så den ikke tørre ud.

Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
Gæst

Indlæg af Gæst »

synes bare der er så mange :/
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 2: Talgkirtler

Hej

På billedet her kan du se hvordan det ser ud - helt normalt.

Billede

Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
Gæst

Indlæg af Gæst »

okay godt :)
Og er min pik stor nok til at have sex? med en pige på 13-14? Piger i må også meget gerne svare hvis i læser herinde :b
Brugeravatar
Anonym1
Tilmeldt bruger

Indlæg af Anonym1 »

Det kommer an på, hvordan du definerer "At have sex". I teorien Ja, men det kommer lidt an på hvad du lægger i ordene.

Det mest præcise svar kan du kun fremskaffe selv og gæt engang, hvordan ;)
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES PIKKE / PENIS"