Tjah, måske en besættelse, jeg ved det ikke og jeg syntes også det er et rigtig øv ord, der er noget

Grove krænkelser som barn, har der været nok af som barn. Mobning i og uden for skoletiden, hele skoletiden og et godt stykke efterfølgende tid. Indeholdt i disse mobninger var også interessen for det modsatte køn, som ret hurtigt dødede hen. Det har været minimum ti år, stort set mobning hver dag, uden nogen egentlig greb ind. Noget var direkte mishandling i flok osv..
Diverse krænkelser i familien, inklusiv en enkelt seksuel krænkelse fra min søsters og en venindes side, dog ikke incest, men mere havde karakter af mobning, hvori mine kønsorganer var hovedrolleindehaveren. Dette har min søster sidenhen underholdt med ved adskillige 'festlige' lejligheder. Igen de samme typer mishandling, som beskrevet i det ovenfor fremhævede citat.
Sjovt nok har jeg altid været en køn dreng, men jeg var ike med på moden pga. min mors misbrug og er i dag en ret flot fyr/mand. Hverken min krop eller min intelligens fejler noget, jeg er kreativ og hammerende god med mine hænder.
Men jeg har åbenbart også nogle sider, som jeg må betegne som direkte 'dumme'. Disse sider har jeg just haft i stoleterapi, det var godt nok en skræmmende oplevelse, AV for pokker...

Min ex'kæreste står nu som symbolet for stort set alle mit livs tyraner, dog var hendes mildest talt perfide måde at gøre det på, nærmest umulig for mig at gennemskue, selvom jeg flere gange søgte prof hjælp under vejs i forholdet. Jeg er mildest talt imponeret af, at et menneske kan indholde alle disse egenskaber, det er godt gået.
I modsætning til min psykopatiske papfar, der tævede min mor gennem ti år, men han var oftest fuld når han gjorde det. Min ex' kæreste var derimod langt mere sofistikeret og 'pæn' i sin måde at gøre det på, så hun altid kunne bortforklare sig. Effekten af handlingerne var den samme, men hun var ædru og uden altid skyld. Det var en helt ny og meget tavs/nonverbal version, som jeg ikke kendte til før, det gør jeg så nu...

Jeg håber så bare at jeg ikke har for mange 'nisser' i skabet og jeg nu kan få ryddet op i mit rod.

Endnu en gang af hjertet tak, for det du giver. Det er jeg rigtig, rigtig, rigtig glad for.
Mvh.
Roma uomo