Nu har jeg læst herinde, at penis kan stort set have alle længder, men oftest 12-18 cm, hvilket givet et gennemsnit på 15 cm.
Nu spekulerede jeg så på hvad er gennemsnitsbredden for en mands penis? Jeg har læst på en www.sexogsundhed.dk at på det danske marked er kondommer mellem 5,2-5,6 cm i bredden og jeg synes ikke det lyder som så meget?
Et andet spørgsmål, ved nogen hvor langt op en penis kan komme i en kvinde? Jeg har set den figur der er blevet lagt ind og har læst at g-punktet er et sted mellem 3-8 cm. oppe (på diverse forummer) og ud fra den tegning jeg har set på dette forum så burde en penis der er over 15 cm. ikke kunne komme op? Jeg håber spørgsmålet er til at forstå, svært at formulere.

Grunden til jeg spekulerer på dette, er at kvinder oftest siger, at de kun er interesseret i bredden, at den kan nå g-punkt (8 cm. længde) og så ville det jo ikke være så fedt hvis man ender med at ramme livmoderhalsen fordi den er for lang?
Håber det var til at forstå, ellers vil jeg gerne prøve at omformulere mine to spørgsmål.

Mvh. Obo