Jeg har en problem med min bryster! Mine brystvorter går nemlig indad - hvilket en anden som har henvendt sig til dig også har skrevet - men du har ikke svaret. Håber du vil svare på min!
Jeg er 14 år og bruger en B75 i bh - min problemet er at mine brystvorter vender indad. Min mor har sagt (hun er sygeplejerske) at jeg kan komme til lægen og få sat et "skjold" i min bh så mine brystvorter kommer ud - men hun siger at det behøves jeg ikke. Hun har også sagt at jeg skal "tirre" dem så meget ud jeg kan og derefter hive i dem - og jo mere jeg hiver i dem dvs. f.eks om aftenen hver dag eller når jeg nu har tid - så skulle de gerne komme ud efter et stykke tid. Problemet er nu bare at jeg har gjort det i 4-5 måneder uden nogen forandring. Jeg vil så gerne i seng med min kæreste men holder mig tilbage da de går indad (altså mine brystvorter)... Når man ser andre kvinder så har de jo brystvorter der går udad - hvis man kan sige det sådan - og jeg bliver altid så ked af det når jeg ikke har sådan nogle flotte bryster.
Hvis du kender en metode til hvordan jeg kan få dem hurtigst muligt ud - så må du virkelig gerne svare, for har virkelig brug for hjælp!
Kærlig hilsen Lena