Vi mødte hinanden på en dating-side, hvor vi flirtede, havde det sjovt og kunne afslutte hinandens sætninger.
De første på måneder boede vi hver for sig, indtil vi blev enige om at vi gerne ville bo sammen, og flyttede derfor i en lejlighed.
Kort tid efter vi flyttede i hus, blev vi enige om at hun skulle droppe p-pillerne og starte projekt baby. Vi har nu prøvet i knap et ½ år, desværre uden held. Min kæreste er 35 år, og forstår at hendes chancer for at blive gravid ikke bliver bedre med alderen. Vi besluttede derfor at søge lægelig hjælp, og hun skal snart til den første gynækologiske undersøgelse.
Men i sidste uge brød hun sammen.
Hun fortalte mig at hun troede at vores forhold ville ende, hvis det fortsatte i samme dur. Hun savnede at blive behandlet som en rigtig kvinde. Hun savnede at blive taget med storm en gang i mellem og have mere sex. Hun misundte faktisk sine veninder, hvis mænd ikke kunne få nok. Hun savnede at "afvise" sex, fordi det var for tit.
Hun føler at hendes hverdag var alt for monotom. Der mangler noget nyt og spændende en gang i mellem. Hun sagde, at sådan som det kørte nu, kunne være årsag til at hun kunne lave et sidespring. Ikke at hun ønskede det, men hun mener at vi var på vej derhen.
Det har ikke været hende der har kysset mig godnat eller farvel, kun mig. Det er først gået op for mig her for nyligt.
Hun har ikke nævnt at hun vil gå fra mig, kun at vi har et problem vi gerne skulle have løst.
Jeg har den sidste uges tid lagt mere mærke til hende, kigget mere på hende, for at forsøge at læse hendes signaler. Forsøgt at tage samtaler op.
Efter "bomben" havde vi sex 2-3 gange inden for 2-3 dage. Men nu, selvom jeg har mandet mig op og taget mere initiativ, kan jeg ikke få "fyret op" under hende.
Hun købte for nogle måneder siden, et par frække film og lidt legetøj. Jeg syntes det var et dejligt initiativ, men jeg er desværre alt for blufærdig til at tage initiativ til at sætte en film på eller benytte legetøjet. Jeg syntes altid, at jeg har været lidt blufærdig og tænder måske mest på, at det er kvinden der tager initiativet til sex og "tvinger" mig til det.
Jeg har altid respekteret kvinder, og vil ikke tvinge dem til noget de ikke har lyst til. Det gælder både i sengen, indkøb, fester, madlavning, ja hvad som helst. Jeg gør det kun for hendes skyld, og jeg kan godt lide at gøre ting der gør hende glad.
Hun nævnte også at alt det praktiske i dagligdagen, fungere som det skal. Der intet at sætte en finger på.
I går snakkede vi lidt om det igen. Da jeg de sidste par dage, slet ikke har kunne finde ro i mit hoved. Jeg går og frygter det værste. Selvom hun aldrig har sagt, at hun vil gå fra mig, så føler jeg at lige meget hvad jeg gør, så er det kun med til at udskyde det uundgåelige. Hun sagde, at det ikke til at vide hvad, der vil ske i fremtiden, og at det vi nu skulle igennem var en proces hun ikke vidste hvor lang tid kunne tage.
Jeg spurgte desuden, hvor lang tid hun har følt det er gået ned af bakke. Hvortil hun siger át det er næsten hele den tid vi har været sammen. Og ja jeg blev chokeret!
Hun siger, at hun ikke kan se, hvad hendes "mål" er i fremtiden. Nu har hun både job, hus, kæreste og hvis der kommer børn til. Ja så er der ikke mere for hende og det vil hun ikke nu. Der skal ske mere!
Jeg er ved at gå ud af mit gode skind!
Hjælp mig venligst. Det er hende jeg vil blive ved med at være sammen med!
Hun siger, at jeg ikke må være en anden for at holde på hende, det ville hun gennemskue med det samme og så bakke ud. Jeg skal endelig være mig selv. Hun siger, at det er så om at hun ikke kender mig 100%, og at jeg ikke kender hende 100%. Jeg har aldrig været en god snakker, men lytter gerne i stedet.
Men hvordan kan jeg ændre noget ved at være mig selv?
Er der virkelig ingen, der kan hjælpe mig eller bare bare skrive et eller andet. Er virkelig desperat...