Forhuden
Forhuden
mit forhud på sidder fast i den ene side på pikken så jeg kan kun trække forhuden ned i den ene side hvor forhuden ikke sidder fast i pikken. Skal jeg gå til læge med det mellem forhuden og pikken er der noget hvidt. en af mine venner sagde at det var ind grundet sperm jeg ville ikke gå i seng med en pige når jeg har dette problem så please hjælp mig
- PER HOLM KNUDSEN
- Site Admin
Svar: Forhuden
Hej Mads
Først: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon, det her!!!
Hos nogle drenge kan forhuden godt være vokset fast til pikhovedet, det lyder som om, det er det, der er i vejen med dig. Det skal du gå til lægen med, og formentligt får du noget salve, du skal smøre med til at løsne forhuden.
Det hvide har nu næppe noget med sperm at gøre, det nok snarere smegma, som er et fedtstof der smører huden på pikhovedet, så det kan holde sig fugtigt og følsomt. Din ven har vist ikke rigtigt forstand på de dele endnu.
Læs mere i PSYKE & SEX om Smegma.
Og inden du skal til at gå i seng med pigerne, så er det nok en god ide at vide noget mere om det.
Læs f.eks. Anna Louise Stevnhøj: Før den første gang, Bogen til unge om kys, kæleri, krop, sex og følelser. Du kan låne bogen på Biblioteket.
Hvor gammel er du?
Du skal være velkommen til at skrive igen.

Hos nogle drenge kan forhuden godt være vokset fast til pikhovedet, det lyder som om, det er det, der er i vejen med dig. Det skal du gå til lægen med, og formentligt får du noget salve, du skal smøre med til at løsne forhuden.
Det hvide har nu næppe noget med sperm at gøre, det nok snarere smegma, som er et fedtstof der smører huden på pikhovedet, så det kan holde sig fugtigt og følsomt. Din ven har vist ikke rigtigt forstand på de dele endnu.

Og inden du skal til at gå i seng med pigerne, så er det nok en god ide at vide noget mere om det.

Hvor gammel er du?
Du skal være velkommen til at skrive igen.
Senest rettet af PER HOLM KNUDSEN 30. jan 2008 17:37, rettet i alt 2 gange.
Med venlig hilsen
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2