Underlige knopper ved og omkring roden af penis

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS
Besvar
kage

Underlige knopper ved og omkring roden af penis

Indlæg af kage »

jeg er 17 år
jeg har nogle underlige røde knopper ved og omkring roden af penis,
jeg har ikke været ved lægen, da jeg ikke er vild med det. jeg har haft dem i et lille stykke til, da jeg bare troede det var noget som ville forsvinde, men de bliver ved med at være der, de er hårde og der kommer ikke noget ud vis man trykker på dem, vis jeg klemmer eller bruger neglen og der går hold på kommer der bare blod, og nu er jeg efter hånden blevet lidt bekymret, men de irriterer mig enlig ikk, de klør ikke og de gør ikke ondt

jeg kan ikke give et billed da jeg ikke ved hvordan, håber du kan finde ud af hvad det er ud fra beskrivelsen.

jeg intimbarber mig også vis det er til nogen hjælp,
kan det være hårsække infektion?

håber på svar så hurtigt så muligt
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Underlige knopper ved og omkring roden af penis

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej kage

:!: Først: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon, det her!!! :1:

Det er svært at svare på, hvad det er for nogen knopper, når man ikke kan se dem, men umiddelbart gætter jeg på Molluskler (vandvorter), som man kan få overalt på kroppen. Det kan selvfølgelig osse være infektion i hårsækkene, men det giver i reglen lidt betændelse.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS"