Knopper... talgknopper?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS
Besvar
deaf_digit
Tilmeldt bruger

Knopper... talgknopper?

Indlæg af deaf_digit »

Jeg er 19 år. Jeg har fundet nogle knopper på penishovedet. De er små, hvide og ligner tilforveksling hvad jeg har set på billederne fra dette site. Eneste forskel er, at dem på billederne alle sidder under forhuden/under penishovedet. Dem jeg omtaler sidder på selve glansen, for at være lidt biologagtig. Ændrer det noget? Jeg sidder og overvejer at bestille tid hos lægen til check for kondylomer, men efter at have læst en del indlæg både her og på en anden side med slående lighed til denne :? hehe, overvejer jeg mere kraftigt, om det ikke bare er talgknopper....men for at være på den sikre side......i ved..

For lige at nævne det, så har de ikke været der altid - de er kommer for....hmmm et par dage siden... og det er ikke umiddelbart noget jeg har lagt mærke til før. For en god ordens skyld - jo jeg har dyrket ubeskyttet sex med min kæreste -hmm 2 gange....hmm jeg bliver mere og mere overbevist om at den tur til lægen måske ikke var en dum idé... anyways.. for at gøre en lang historie kort: forekommer talgknopper på selve penishovedet, eller kun nede i bunden? Og bør jeg gå til lægen med det?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Knopper... talgknopper?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej deaf_digit

Du kan se forskellen på de små hudforandringer, som enten kan være talgknopper eller papler og så kondylomer i PSYKE & SEX om Knopper på pikken / penis og om Kondylomer.

:idea: Og kig under KØNSVORTER - KONDYLOMER i kategorien OM SYGDOMME her i PSYKE & SEX DEBAT

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Senest rettet af PER HOLM KNUDSEN 4. aug 2006 14:34, rettet i alt 1 gang.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
deaf_digit
Tilmeldt bruger

Hej igen..

Indlæg af deaf_digit »

Tusind tak for svaret.

Den omtalte side er dog netop den jeg har været igennem + et par andre...
Som tidligere fortalt synes jeg ikke umiddelbart placeringen minder for meget om de billeder - hvilket udseendet gør... Mine sidder direkte ovenpå penis hovedet, og dækker vel omtrendt 20% - roughly

deaf_digit
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 2: Knopper... talgknopper?

Hej deaf_digit

Knopperne kan sidde meget uens, men hvis du er i tvivl om, hvilken type knopper det er, og om det evt. er en kønssygdom, så smut til lægen med dem.

Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
Morten

Knopper

Indlæg af Morten »

Har samme problem - med at de sidder på selve pikhovedet! Og mine kommer og går lidt - de sidder der et par dage (hvor jeg smører dem med Clotrason) og så forsvinder de igen...

Kan taglknopper sådan komme og gå, eller tyder det på noget andet?

Mvh

Morten (35 år)

PS. Knopperne kommer typisk frem efter sex!
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Knopper

Hej Morten

Nu er jeg hverken læge eller hudlæge :1:, men jeg ville nok overveje om det kunne være noget svamp i hvert fald er Clotrason svampedræbende. Talgkirtler skal være der, og papler er små hudforandringer, der hverken smitter eller skader noget. Problemet med papler er alene af kosmetisk karakter.

Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
Besvar

Tilbage til "MÆND OG KNOPPER PÅ PIKKEN / PENIS"