Jeg er 19 år. Jeg har fundet nogle knopper på penishovedet. De er små, hvide og ligner tilforveksling hvad jeg har set på billederne fra dette site. Eneste forskel er, at dem på billederne alle sidder under forhuden/under penishovedet. Dem jeg omtaler sidder på selve glansen, for at være lidt biologagtig. Ændrer det noget? Jeg sidder og overvejer at bestille tid hos lægen til check for kondylomer, men efter at have læst en del indlæg både her og på en anden side med slående lighed til denne

hehe, overvejer jeg mere kraftigt, om det ikke bare er talgknopper....men for at være på den sikre side......i ved..
For lige at nævne det, så har de ikke været der altid - de er kommer for....hmmm et par dage siden... og det er ikke
umiddelbart noget jeg har lagt mærke til før. For en god ordens skyld - jo jeg har dyrket ubeskyttet sex med min kæreste -hmm 2 gange....hmm jeg bliver mere og mere overbevist om at den tur til lægen måske ikke var en dum idé... anyways.. for at gøre en lang historie kort: forekommer talgknopper på selve penishovedet, eller kun nede i bunden? Og bør jeg gå til lægen med det?