Underligt brunligt snask fra pikken

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG DERES PIKKE /PENIS
Besvar
chok???

Underligt brunligt snask fra pikken

Indlæg af chok??? »

Hej, jeg er en dreng på 16 år.

Har den oplevelse af, at her efter samleje med min kæreste (gik dejligt og fint) opdagede jeg næste dag, da jeg skulle i bad, at jeg har kommet med noget af en slags efter sæd, hvis vi kan kalde det sådan?

Nå men den efter sæd var ikke gennemsigtigt men kunne faktisk godt ligne lidt blod eller andet. Det var lidt brunligt. Jeg pisser fint nok, og sjoverten har det fint, men det var lige efter sex.

Min kæreste kan så en imellem godt bløde, som hun gjorde lidt sidst, så om det fra hende, eller om min pik er helt syg, vil jeg gerne vide fra dig? Har jeg nogen form for kønsygdom?

Hilsen drengen som er i chok :shock:
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Underligt brunligt snask fra pikken

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej chok??? :shock:

Jeg tror, at du har fået en lille rift i urinrøret i forbindelse med, at sæden blev pumpet ud, det kan ske en sjælden gang - og jeg har selv været ude for det :1:. Det er aldeles ufarligt og selvfølgelig lidt overraskende, når det sker.

Med hensyn til kønssygdomme, så er det en god ide at blive tjekket af og til for især klamydia, hvis man har flere eller skiftende partnere.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES PIKKE / PENIS"