Penisstørrelse ved sportsaktiviteter og styrketræning

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES PIKKE / PENIS
Besvar
mig,

Penisstørrelse ved sportsaktiviteter og styrketræning

Indlæg af mig, »

hej,

er det normalt at ens penis bliver en smule mindre efter at man har lavet sportsaktiviteter eller styrketræning, og at den så efter lidt tid udligner sig til normal størrelse igen??
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Penisstørrelse ved sportsaktiviteter og styrketræning.

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej mig,

Jeg har aldrig hørt om, at pikken / penis skulle blive mindre af fysisk aktivitet. Derimod er det en kendt sag, at f.eks. anabolske steroider ødelægger potensen og helbreddet i øvrigt. Det er ikke sundt at overtræne, hverken for muskler eller led.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

nej okay, men når man har trænet kan den så ikke godt trække sig lidt sammen, ligesom testiklerne kan, ved ikke om noget af blodet kan løbe væk fra penis når man træner eller hva der kan ske?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 2: Penisstørrelse ved sportsaktiviteter og styrketrænin

Hej mig

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men det lyder næsten som et spørgsmål i drengeafdelingen :1:.

En pik / penis ændrer jo konstant sin størrelse alt efter lyst, kulde, varme, tryk osv. Men decideret skrumpepenis pga. af almindelig udøvelse af sportslige og andre fysiske akiviteter er der ikke tale om.

Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
Obo

Indlæg af Obo »

nej okay, men når man har trænet kan den så ikke godt trække sig lidt sammen, ligesom testiklerne kan, ved ikke om noget af blodet kan løbe væk fra penis når man træner eller hva der kan ske?
Jeg har det selv.

Ingen andre jeg kender har det, men det virker nu ikke som om det gør nogen skade. Har haft det siden folkeskolen (første gang jeg opdage min penis) og lagde mærke til den altid "skrumpede" ind efter hård fysisk aktivitet. Har det stadig og det har ikke været noget problem, andet end det ser lidt underligt ud, at gå med en pik på 6 cm. når den bliver 3 gange så lang i erigeret tilstand.

Mvh. Obo.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 3: Penisstørrelse ved sportsaktiviteter og styrketrænin

Hej obo

:idea: Læs om de to (pik)modeller i PSYKE & SEX om Penis - pikken - større - størrelse.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
Gæst

Indlæg af Gæst »

Hej .
Jeg ved godt at der er blevet snakket om styrketræning osv .
Men jeg er lige blevet 16 i maj, og har dyrket Bodybuilding i et år til august.
Jeg høre fra alle mine kammerater og bekendte at bodybuilding og overtræning af muskler i en ung alder nedsætter væksten.
Jeg er i forvejen ikk vokset så meget som en milimeter i højden de sidste 2 år og du siger at man bliver ved med at vokse og udvikle sig til man er 22 .
hvis dette er sandt at væksten bliver nedsat pga. overtræning. Gælder det så også penis ?

For jeg håber stadig på at den vil vokse lidt selvom jeg dog har præsteret at give orgasmer hos det andet køn :D

hilsen anonym
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar4: Penisstørrelse ved sportsaktiviteter og styrketræning

Hej

Hvis du ellers lever sundt - og det betyder bl.a. undlade overtræning, så vil du og din pik vokse præcist så meget som dine gener har bestemt sig for :1:.

Overtræning går ud over ens hormonelle balance - og jeg behøver næppe at fortælle at brug af forskellige stoffer er dels forbudt, men dels osse meget sundhedsskadeligt og ødelæggende for kroppen på lidt længere sigt.

Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
Gæst

Indlæg af Gæst »

Faktisk så lever jeg ganske sundt, og brug af anabolske steroider osv er IKKE aktuelt overhovedet. Men jeg dyrker alligevel bodybuilding og vokser faktisk mgeet i forhold til hvor meget jeg egentlig træner. Så har jeg en enorm udvikling hvad angår muskolatur, men jeg synes dog ikke penis vokser/udvikler sig. Men jeg vokser jo heller ikke i højden. Skal jeg spise eventuelt spise noget mere af et stof ? (kulhydrater, protein, fedt osv) ?
for jeg vil godt ha den til at vokse 1-2 cm mere. det ville styrke mit selvværd hvad angår sex meget ! selvom mine partnere ikke har beklaget sig.
Daniel
Tilmeldt bruger

ingenting

Indlæg af Daniel »

Hejsa.
Hvis du tager en tommestok og kigger på den, så er 1-2 cm ingenting. Og hvis du tænker at der kan mærkes forskel hvis der kom 1-2 cm mere på, så kan jeg sige at det skulle være mod alle odds at pigen skulle kunne mærke det. efter min mening synes jeg du skal acceptere det du har fået fra naturens side. du siger jo også selv at dem du har været sammen med ikke har klaget. så det jo 1-2 cm blær du kun vil have på. du har det der skal til i forvejen.
Mvh
Daniel
Gæst

Indlæg af Gæst »

Jeg ved det jeg ved det .
Men det er os mere fordi det ville styrke mit selvværd . fordi jeg selv synes jeg er dårligt udrustet men i virkeligheden ligger jeg egentlig på det normale så jeg burde ikk klage. synes bare ikk jeg udvikler mig på det plan. For alle mine kammeraters pikke de vokser (ifølge hvad de siger) men man vokser jo selvfølgelig på forskellige tidspunkter i ens liv .
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar5: Penisstørrelse ved sportsaktiviteter og styrketræning

Hej

:idea: Læs om de to (pik)modeller i PSYKE & SEX om Penis - pikken - større - størrelse.
Senest rettet af PER HOLM KNUDSEN 18. jun 2006 12:49, rettet i alt 1 gang.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
Gæst

Re: Svar 3: Penisstørrelse ved sportsaktiviteter og styrketr

Indlæg af Gæst »

Mange tak. :)

Nu er der vidst ikke flere ting angående mine kønsdele der kan give mig mindreværdskomplekser, det er virkelig en god service du udøver, og endda gratis :shock:, som sagt, mange tak :)

Mvh. Obo :1:
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES PIKKE / PENIS"