Kløen efter barbering

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG DERES PIKKE /PENIS
Besvar
Det klør!

Kløen efter barbering

Indlæg af Det klør! »

Hej
Jeg er en dreng på 14 år. Jeg ville lige prøve at barbere min pik og boller, men nu klør det mega meget. Jeg kan næsten ikke holde det ud mere.
Der er kommet en hel del knopper og der er blevet rødt.
Er det en allergisk reaktion eller er det pga jeg har skrabet i hårsækkene?
Jeg har lige prøvet at smøre det med sådan noget special cream mod tør hud. Det tar i hvert fald noget af kløen nu. Men hjælper det noget ellers?
Hvor længe vil der ca. gå før det holder op, og kan jeg gøre noget for det?

Håber du kan svare på det hele

I må meget gerne svare hurtigt for skal til gymnastik med fællesbadning i morgen og synes det er meget rødt

læste et andet sted på siden at man skal smøre det med noget cream. er det det eneste man kan gøre?
Og hvor lang tid tager det så
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Kløen efter barbering

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Peter

Det kan skyldes både både selve barberingen, men kan selvfølgelig osse være en allergisk reaktion, hvis du har brugt f.eks. sæbe med parfume i forbindelse med barberingen. Efter barberingen er det en god ide at smøre med noget hudcreme.

Kløen og rødmen holder nok ikke længere end et døgns tid.

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Intimbarbering

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Det klør!

-

Indlæg af Det klør! »

Hej
Mange tak for svaret. Jeg brugte noget gilette barber creme til det. Jeg har smurt det 4 gange eller sådan noget.
Det lyder godt det kun skulle være en dag fordi det var i søndags så det må snart være væk så
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES PIKKE / PENIS"