Penis lugter

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG DERES PIKKE /PENIS
Besvar
Earl-Grey

Penis lugter

Indlæg af Earl-Grey »

Hej Per,

Jeg er 17 år, og jeg skriver til dig fordi, at jeg oplever min penis lugter (når jeg trækker forhuden tilbage).
Når jeg har været i bad og vasket grundigt med sæbe, ca. 5,5 ph-værdi, uden parfume, lugter den ikke lige med det samme, men senere henne på dage omkring 2-3 timer efter, begynder den at lugte en smule.
Jeg ved ikke helt hvad det skyldes.
Min forhud klistrer sig også lidt til glansen.
Jeg er dog stadig jomfru, så en sexsygdom kan ikke have forårsaget det.
Har du en ide om hvad det kunne skyldes? :?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Penis lugter

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Earl-Grey

Det kan være, at du skal prøve uden sæbe, blot varmt vand - og hvis du vil bruge sæbe, så brug en intimsæbe.
Det er osse en god ide at vaske sig, når man har onaneret, så der ikke sidder sædresten på pikken i for lang tid, det kan nemt få pikken til at lugte, især hvis man så vasker sig med almindelig sæbe.
Og endelig ved jeg ikke, om det kan tænkes, at der sidder lommer, som du ikke får vasket ordentligt, når nu din forhud klistrer. Kan du trække forhuden helt tilbage?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Earl-Grey

Indlæg af Earl-Grey »

Hej igen,

Jo jeg kan udmærket trække min forhud tilbage, det gør overhovedet ikke ondt eller noget.
Har også prøvet bare med varmt vand. Men ja ved ikke.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 2: Penis lugter

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Earl-Grey

Det kan måske handle om, at sæben du har brugt har for højt pH. Og så kan det handle om, at du afgiver lidt mere smegma (fedtstof, der smører pikhovedet/penishovedet). I fugtigt miljø - det er der jo bag en lukket forhud - nedbrydes det forholdsvist hurtigt, og det er det der lugter. Du kan jo evt. vaske den et par gange om dagen med blot varmt vand.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES PIKKE / PENIS"