Jeg er en dreng på 17 snart 18 til sommer, jeg er jomfru og jeg har en særlig grund til det.
Jeg er for bange for at lade lysten overtage mig når jeg ligger sammen med en pige pga. jeg føler der er noget galt med min penis, jeg kan nemlig ikk' få forhuden tilbage når den er i fuld tilstand, og det er noget så irriterende da det gør rimelig ondt når jeg prøver at bruge "magt" for at få den tilbage,
Jeg har været hos lægen med det og få tjekket om det kunne være forhudsforsnævning, (jeg kan godt få den tilbage når den er slatten) men hun kiggede på den og sagde det var min sæd streng, derfor gav hun mig noget creme (kan ikk' huske hvilket) som jeg skulle massere på strengen morgen og aften i 2 uger, da de 2 uger var gået uden det hjalp blev jeg lidt trist, og jeg ved jeg lovede at komme tilbage til lægen hvis det ikk' virkede men fik jeg ikke gjort .. det er nu ca. et år siden jeg var hos den læge ..
Er der mulighed for at få en omskæring, da jeg føler det er det jeg har brug for? Jeg kan umuligt vaske mig ordenligt helt inde da min forhud er stram ..