Stort problem

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG DERES PIKKE /PENIS
Besvar
Mister-Monkey
Tilmeldt bruger

Stort problem

Indlæg af Mister-Monkey »

Hej Per

Jeg er en dreng på 14 år gammel og jomfru.
Efter at have læst nogle tekster om størrelse og sådan så er jeg bange for at jeg måske har et stort problem.

Min pik er 21,4 cm når den er stor. Efter at have læst at det kan være et problem og at den vokser endnu, undrer jeg mig om jeg kan gøre noget for at gøre det mest behageligt for den jeg skal have min første gang med.

Tak på forhånd. p.s. fantastik side utroligt du gider at gøre det her for frustrerede piger, drenge, mænd og kvinder :) Tak. :25:
Niklas :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Stort problem

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mister-Monkey Niklas [abe]

Ja goderne er ulige fordelt :1:, men mon ikke den bare har skyndt sig at vokse, og at resten af dig så vokser resten af tiden.

Det bedste er at sikre sig, at pigen har rigtig meget lyst og er godt våd. Og så at give sig god tid.

Læs mere under DRENGE OG FØRSTE GANG.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Mister-Monkey
Tilmeldt bruger

Tør Hud

Indlæg af Mister-Monkey »

Hej Per
Det er mig Niklas igen, og jeg har fået et endnu større problem.
Idag 13/3-08 (Siger det hele) da jeg skulle gokke, var min pik nærmest helt tør! Huden skar og den var helt rynket (I stiv tilstand) så prøvede jeg så at gå i bad for at gøre den "Normal" igen men det virkede ikke :S Jeg er seriøst i chok lige nu, hva skal jeg gøre? Det er fra pikhovdet af ned til enden af bollerne, så der er også noget på bollerne! Det sku som om min pik skæller eller noget :P! please skriv hurtigt tilbage, tak.
Niklas :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Tør Hud

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mister-Monkey [abe]

Du har jo sikkert gokket så meget på det sidste, at din hud reagerer på det. Det hjælper ikke at komme varmt vand på, så fjerner du jo hudens naturlige fedtstof. Giv den en gang hudcreme (uden parfume), så skal den nok blive så god som ny igen. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES PIKKE / PENIS"