Hej,
Jeg er en 26 årig pige, der har fundet mig en kæreste der er 1½ yngre. Jeg har principielt altid fundet kærester, der var mellem 8-10 år ældre end mig, og har haft et spændende sexliv i 10 år nu.
Problemet er min unge kæreste. Han er væk i lange perioder med arbejde, og vi har dårligt nået at lære hinanden at kende endnu, har samlet set hinanden i 2 mdr. Han har fra starten været meget hurtig i sengen 2-4 min - men jeg tog det roligt og slappede af og det kom op på næsten 10 min inden han tog afsted sidst. Men nu er det det samme igen, 2 min og så skal jeg vente endnu en hel dag på at få kun 2 min. For han er ikke typen der bare springer på midt på dagen, og jeg kan mærke han føler sig presset hvis jeg lægger op.
Problemet er, at han tænder mig sindssygt, jeg har aldrig mødt nogen der kan gøre mig så våd, men han når jo på ingen måde at tilfredstille mig, og han virker ikke ivrig for at forsøge med oralsex. Jeg er nu nået dertil hvor jeg - hvis ikke jeg havde naboer - ville skrige af sexfrustration i ½ time. Jeg har lyst HELE tiden, men ved jeg skal vente til aften, og iøvrigt så stadigt kun har 2 min at se frem til. Hvad pokker gør jeg, jeg har jo ikke tålmodighed til det her!?
Frustrationssex
- PER HOLM KNUDSEN
- Site Admin
Svar: Frustrationssex
Hej Frustreret
Når du er 26 år, så er du ikke en pige, så er du en ret voksen kvinde
. Pige er man til og med 17 år, og derpå er man en myndig ung kvinde til og med 24 år. Pige relaterer til barn og dermed ikke til voksent ansvar.
Se debatten Kvinde-mand, pige-dreng, dame-herre, tøs-gut/fyr i forummet FRA BARN TIL VOKSEN her i PSYKE & SEX DEBAT.
Du må sige til ham som det er, at du er frustreret, og at når du skriger er det ikke af seksuel ophidselse, men af frustration. Hvis han ikke ved, hvordan han skal holde sig længere, så kan han / du læse mere i PSYKE & SEX om Sædafgang - for tidlig.
Du skal være velkommen til at skrive igen.
Når du er 26 år, så er du ikke en pige, så er du en ret voksen kvinde

Du må sige til ham som det er, at du er frustreret, og at når du skriger er det ikke af seksuel ophidselse, men af frustration. Hvis han ikke ved, hvordan han skal holde sig længere, så kan han / du læse mere i PSYKE & SEX om Sædafgang - for tidlig.
Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2