Nu har jeg/vi gennem nogen tid læst en del omkring swingere og swingerlivet i medierne. Jeg har tænkt, snakket og debatteret med venner og bekendte om det - Simpelthen fordi det er moderne og oppe i medierne.
Det er ikke noget jeg har lyst til af flere årsager. Eksempelvis er det over min personlige grænse at have sex mens en anden/andre ser på. Ligeledes er det over min grænse at have sex med en kvinde sammen med en anden mand.
Jeg forstår godt man kan have lyst til at swinge mens man er single, samt at man kan swinge med en partner man ikke er forelsket i, eller elsker - Men jeg og de jeg har talt med forstår ikke hvordan man kan swinge med en man er forelsket i, eller elsker.
Vi har også talt lidt om forelskelsens, kærlighedens og jalousiens styrker og om den seksuelle drivkrafts styrke - Jeg/vi mener umiddelbart den seksuelle drivkraft må være den svageste og det tilføjer blot til den manglende forståelse - Det er naturligvis alle stærke kræfter, men hvilken af disse mener du besidder de stærkeste kræfter ?
Et par typiske udsagn og sådan som jeg selv føler og tænker - Jeg vil ikke dele min partner - Hvis man kan blive ophidset af at se den man er forelsket i/elsker dyrke sex med andre, så må man have en brist eller være drevet af seksuelle perversioner/fetichismer.
Om det at dyrke swingersex med den man har kærest, er en perversion, en fetichisme, en anderledes (måske forkert) sexkobling eller "blot" en stærk drivende lyst aner jeg/vi ikke - Hvad mener du det er og hvordan mener du man kan finde nydelse i at se den man har kærest være seksuelt sammen med en anden/andre ?
Venlig hilsen
Happy