Forhuden kan ikke komme nok tilbage

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG FORHUD
Besvar
Rasmuss

Forhuden kan ikke komme nok tilbage

Indlæg af Rasmuss »

Hej

Jeg har længe bøvlet med min forhud, jeg har så længe jeg kan huske aldrig været i stand til at kunne få den helt tilbage når jeg har erektion.
I slap tilstand kan jeg dog godt.
Jeg er ville være meget glad for at kunne få løst dette problem, da jeg nu er 17 år og har fået en kæreste som jeg gerne vil "underholde" :lol:

hilsen
Rasmus
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Forhuden kan ikke komme nok tilbage

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Rasmus

I og med at din forhud godt kan komme tilbage i slap tilstand, så synes jeg, at du i første omgang skal træne i at få forhuden tilbage og på den måde langsomt udvide forhuden. Det gør du ved et par gange hver dag at trække forhuden så langt tilbage som du overhovedet kan i erigeret tilstand, på den måde vil huden efterhånden udvide sig. Du kan jo evt. få din kæreste til at hjælpe dig :1:. Hvis den daglige træning ikke udvider huden nok, så kan du bede din læge om at få en hormoncreme, der kan hjælpe til med at udvide huden. Du skal regne med, at der godt kan gå adskillige måneder inden, at huden er udvidet nok, men kan det klares på denne måde, så undgår du at blive skåret i. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Rasmuss

Re: Svar: Forhuden kan ikke komme nok tilbage

Indlæg af Rasmuss »

Hej igen

Ja dette har jeg prøvet, jeg har også fundet ud af at min far har haft samme problem og har også fået taget "snittet" :P
Mit problem er bare at når jeg har erektion kan den næsten ikke komme tilbage det svare måske til en centimeter.
Dette leder mig også til spørgsmålet, er dette noget arveligt?

Hilsen Rasmus
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 2: Forhuden kan ikke komme nok tilbage

Hej Rasmus

Ja jeg tror bestemt, at det handler om arv. Der er jo ikke nogen sygdom, der giver for snæver forhud. Snak med din far om det, og måske osse din læge.

Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
Gæst

Re: Svar 2: Forhuden kan ikke komme nok tilbage

Indlæg af Gæst »

Nu har jeg bestilt tid hos lægen, min far siger at hvis jeg har dette problem skal det bare overståes så hurtigt som muligt.
Men jeg skal nok lige snakke lidt med ham om hvordan dette foregår så jeg ved hvad det er jeg går ind til :roll:
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 3: Forhuden kan ikke komme nok tilbage

Hej Rasmus

Godt at du har snakket med din far og godt, at du har bestilt tid. Fortæl hvordan det forløb for dig, så andre osse kan få lidt at vide. [thumbsup]

Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG FORHUD"