Alene hjælp til længere samleje
Alene hjælp til længere samleje
Min kæreste vil ikke hjælpe mig med start/stop teknikken, for at jeg kan holde længere.. Hun mister simpelthen lysten til mig hvis vi forsøger. Det har ikke altid været sådan at jeg ikke ku holde mig; men efter en lille krise i forholdet og lang tid uden sex, har det været svært at komme igang igen uden jeg kommer efter ganske kort tid. Er det muligt at træne sig selv op? Hilsen en der gerne vil redde sit forhold og sexliv.
- PER HOLM KNUDSEN
- Site Admin
Svar: Alene hjælp til længere samleje
Hej Den potente hurtig skyder
Der er ikke noget i vejen for, at du kan forsøge at træne start-stop-klem-metoden på egen hånd - om jeg så må sige. Om det vil hjælpe dig vil træningen jo vise. En anden mulighed er‚ at du sørger for at have onaneret rimeligt tæt på det tidspunkt‚ du har tænkt dig at elske med din kæreste, så spændingen ikke er så høj i dit system. Endelig er der muligheden for at bedøve din pik / penis lidt med f.eks. Xylocain salve 5 % påsmurt pik/penishovedet ca. 10 min. inden samlege.
Læs mere om Start-stop-klem-metoden og Sædafgang - for tidlig i PSYKE & SEX.
Du skal være velkommen til at skrive igen.
Der er ikke noget i vejen for, at du kan forsøge at træne start-stop-klem-metoden på egen hånd - om jeg så må sige. Om det vil hjælpe dig vil træningen jo vise. En anden mulighed er‚ at du sørger for at have onaneret rimeligt tæt på det tidspunkt‚ du har tænkt dig at elske med din kæreste, så spændingen ikke er så høj i dit system. Endelig er der muligheden for at bedøve din pik / penis lidt med f.eks. Xylocain salve 5 % påsmurt pik/penishovedet ca. 10 min. inden samlege.
Læs mere om Start-stop-klem-metoden og Sædafgang - for tidlig i PSYKE & SEX.
Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2