Hvorfor vil hun ikke have orgasme?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER & ORGASME
Besvar
isteen
Tilmeldt bruger

Hvorfor vil hun ikke have orgasme?

Indlæg af isteen »

Hvorfor er det, at nogle kvinder er kontrol-fikserede?

Min kone og jeg har et problem. Selv efter mere end 10 års samliv, vil hun ikke give sig hen, og nægter at få orgasme. Hvis jeg fastholder situationen, og fortsætter med at kærtegne hende (selv om hun beder mig stoppe), skubber hun mig væk, rent fysisk. Hun er så meget kontrol-freak, at hun ikke vil give sig fuldstændigt hen, og efterhånden er jeg ved at give op, og gider ikke længere forsøge at give hende nogen nydelse. Det har stoppet vores sexliv, og det ødelægger mit ego, at jeg ikke kan få lov at give hende nogen form for nydelse.

Én ting er, at det ødelægger sexlivet, men derfra er der ikke langt til, at samlivet også ødelægges. Hun vil ikke tale med nogen om problemet - så det fastlåser jo situationen en del...

Steen
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Hvorfor vil hun ikke have orgasme?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej isteen

Din kone har sikkert givet dig sin begrundelse indtil flere gange i de 10 år, hvad siger hun selv? :1:

Kan hun få orgasme for egen hånd?

Er hendes klitoris hypersensibel?

Er hendes seksualitet belagt med tabuer?

Her nytter det det næppe at presse på modstanden, den skal formentligt smeltes omsorgsfuldt - og helt uden om din oplevelse af dit ego. Præstationer fremmer ikke overgivelse til nydelsen :1:.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG ORGASME"