2 meget vigtige spørgsmål!!

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG
Besvar
peterdh
Ny bruger

2 meget vigtige spørgsmål!!

Indlæg af peterdh »

Hej.

Jeg har lige to spørgsmål, som jeg gerne vil have svar på.

1) Når jeg selv onanerer får jeg en normal udløsning. Altså hvidt cremet substans, men så snart jeg er sammen med en pige, er jeg ofte mega lang tid om at komme, og når jeg kommer, er det ofte som om, at der er urin med i min sæd. Altså det er meget meget tyndt?

2) Så længe jeg kan huske, har min venstre testikel altid været større end min højre, og det er som om, at der er nogle små sener derinde. Ligesom regnorme! De har været der så længe jeg kan huske. Det gør ikke ondt og irriterer mig ikke på nogen måde, men kan det påvirke min sterilitet?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar på 2 meget vigtige spørgsmål!!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Peter

1) Sædens konsistens kan svinge, måske kan det handle om graden af din ophidselse, eller hvor ofte du får udløsning. Hvis det handler om sæd, der kommer ud af kvinden efter jeres samlege, så er den jo blandet op med hendes sekreter.

2) Testikler kan godt have forskellig størrelse, og det du mærker er nok dels sædstrengene og dels bitestiklerne. Sterilitet betyder: manglende evne til at få børn, men det er næppe det du mener, du mener jo nok fertilitet: evne til at få børn. Nej det gør det ikke.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG DERES SÆD OG SÆDAFGANG"