Tisse

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG FORHUD
Besvar
kasper ottesen

Tisse

Indlæg af kasper ottesen »

Hej Per.

Er en fyr på 15 år. Her i weekenden var jeg på weekend ude ved min far. Det skal lige siges mine forældre er skilt og min far har en kæreste ved navn Kristina, som bor for hende selv. Mig og min far har altid haft et godt forhold til hinanden, og også hvad angår nøgenhed. Vi synes det er hyggeligt at gå i bad sammen (min far har en rigtig stor brusekabine :)) og sidde sammen inde i stuen uden tøj, mens vi ser en film. Her i weekenden stod jeg ude på toilettet og pissede, mens min far kom ind og børstede tænder. Pludselig kiggede han på min pik og sagde; "Kasper, træk forhuden tilbage når du pisser", det gør jeg og alle andre mænd. Så sigter du bedre, grinede han. Jeg trak forhuden tilbage, men synes ikke det var bedre, synes faktisk det var sværere... "Det er meget lettere når du står ved en pisserende og så skal tørre den, for så trækker du bare forhuden frem og tilbage, lige som når du spiller pik.

Okay sagde jeg.

Jeg blev måske lidt flov, men ved ikke om jeg skal snakke med min far om episoden... jeg skal nok bare lade være med at tænke på det :D

Men mit spørgsmål (jeg kom lidt fra det igen hehe) er, om det er normalt at fyre trækker forhuden tilbage, når de pisser? Ikke lige noget jeg har lyst til at kigge efter, når jeg står ved en pisserende og pisser, om andre mænd trækker forhuden tilbage...

Hilsen

Kasper Ottesen
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Tisse

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Kasper

Det lyder til at være en hyggelig og fornuftig far, du har, så jeg synes da bestemt, at du skal snakke med om, hvad du er i tvivl om. :1:

Med hensyn til forhud og at tisse, så er drenge/mænd udstyret med meget forskellig forhud - nogen har meget forhud, som dækker hele pikhovedet, andre har ikke ret meget, og det dækker ikke hele pikhovedet, andre igen er måske omskåret og har slet ikke noget forhud. Hvis man har så meget forhud, at den dækker for strålen, så er det en god ide at trække forhuden tilbage, så kan man bedre styre strålen. Og når man har tisset, er det en god ide, som din far siger, at få klemt de sidste dråber tis ud, så de ikke ender i underbukserne eller andre steder.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG FORHUD"