Styrketræning = mindre penis?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG DERES PIKKE /PENIS
Besvar
Bare mig :)

Styrketræning = mindre penis?

Indlæg af Bare mig :) »

Hej Per.
Har før skrevet her inde og er meget glad for dette forum, har læst mange af andres problemer og har dermed løst nogen af mine egen. Tak :)

Nå, men som overskriften siger, bliver ens penis mindre af styrketræning?
Jeg er 16 år og min penis skifter mellem 17-19 cm i stiv tilstand, og er yderst tilfredt med begge størrelse, men i de perioder hvor jeg styrketræner meget er den "kun" 17 måske 18 cm, mens hvis jeg ikke har trænet i lang tid kan det blive op til 19. 17 cm er helt fint for mig, men når man er vant til noget større er det lidt svært alligevel, så jeg stopper derfor med at træne når det sker på grund af jeg er bange for at den skal fortsætte med at krympe.
Har læst lidt og der lyder som noget magen til steorider, men det skal siges jeg ALDRIG har taget nogen former for stoffer og holder mig langt væk fra alle sådan nogle ting, drikker dog alkohol :)
Måske du kan hjælpe mig? :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Styrketræning = mindre penis?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Bare mig :)

Nej, pikken/penis bliver ikke som sådan mindre af styrketræning. Selvfølgelig kan den svinge i størrelsen alt efter, hvad man foretager sig, bl.a. fordi blodet jo er der, hvor der er mest brug for det. :1:

Overdreven styrketræning kan være ødelæggende for kroppen ligesom indtagelse af doping, anabolske steroider m.m., men det ved du jo godt.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
:)

Indlæg af :) »

Tak for svaret. Men ja, træner aldrig mere end hver anden dag :)
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES PIKKE / PENIS"