Jeg har hørt at grunden til mange mænd har små eller mindre peniser er fordi at man i puberteten først begynder at udvikle penis størrelse i slutningen af puberteten og at der dermed ikke altid kommer nok testosteron til udviklingen af penis. Derfor kan man åbenbart, hvis man stadig er ung og i puberteten, med indtagelse af vækshormoner (testosteron) optimere sin størrelse af penis. Er dette sandt?
Jeg har også hørt en masse om en den gådefulde hjemmeside thepenisbible.com. Det er åbenbart en naturlig vej til penisvækst, men koster okring 600 kr. for at få fat i denne "bibel". Nogen der har erfaring eller kender til denne hjemmeside og kunne fortælle om det virker?
Jeg er selv 16 og jeg er egentlig glad nok for min penis længde, jeg kunne bare godt tænke mig noget mere bredde.
Væksthormoner til penis
- PER HOLM KNUDSEN
- Site Admin
Svar: Væksthormoner til penis
Hej Karsten
Det bestemt er en skrøne
og ingen børn skal have ekstra hormoner, med mindre de har hormonelle udviklingsforstyrrelser.
Der findes et hav af sider, der tilbyder mænd og drenge med mindreværdsproblemer alt muligt fup, der kan få pikken til at vokse. De betaler en masse penge og får udelukkende en lang næse.

Klik for at se billedet større
Du kan jo evt. prøve med spinat, det gav Skipper Skræk bredde underarme
.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Det bestemt er en skrøne

Der findes et hav af sider, der tilbyder mænd og drenge med mindreværdsproblemer alt muligt fup, der kan få pikken til at vokse. De betaler en masse penge og får udelukkende en lang næse.

Klik for at se billedet større
Du kan jo evt. prøve med spinat, det gav Skipper Skræk bredde underarme

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Scam scam scam
Hej Karsten.
Der vil jeg give Per ret. Det er bare fup og fidus.
Ligesom Vigrx og Sizegain som er udnævnt til de bedste penis piller.
Der er ingen måde man kan gøre sin penis større på - De tjener bare penge på folk der endnu har håb. Måske om 20 år er det muligt, men ikke nu.
Kun via operation, men det vil jeg ihvertfald ikke anbefale
Der vil jeg give Per ret. Det er bare fup og fidus.
Ligesom Vigrx og Sizegain som er udnævnt til de bedste penis piller.
Der er ingen måde man kan gøre sin penis større på - De tjener bare penge på folk der endnu har håb. Måske om 20 år er det muligt, men ikke nu.
Kun via operation, men det vil jeg ihvertfald ikke anbefale