Jeg er en 17 årig dreng som har nogle bekymringer omkring mine lyster osv. (er biseksuel forresten).
Jeg vil sådan set ligesom alle andre bare have et normalt liv med en partner i fremtiden kvinde eller mand og bare nyde kærligheden osv. På den måde føler jeg mig normal... altså jeg er tiltrukket af piger og nogle drenge på min alder (17) og så selvfølgelig sådan set kvinder i 20'erne osv. også milfs hehe

Generelt er jeg kun til mænd/drenge i teenage alderen... da jeg synes at voksne maskuline behårede mænd på ingen måde er attraktive.
Mit problem er netop inden for dette område af min smag i forhold til drenge. Da jeg kun finder drenge i teenage årene attraktive føler jeg mig som en pædofil. Jeg ved godt at det er normalt at finde drenge som også er 17 som attraktive... men jeg synes også at drenge på 13,14,15,16 kan være attraktive. måske endda selv 12.
Jeg ved godt at det er mod loven osv... og vil heller aldrig kunne finde på at starte noget med en på fx 13 da de er for umodne. Så et seriøst forhold for mig skal være med en samme alder. Dog kan jeg ikke undgå at finde drenge på netop fx 13 attraktive.. altså ikke alle drenge selvfølgelig men en sjælden gang når en ser godt ud og passer til min type.
Og så også lige et spørgsmål med hensyn til pædofile... er de også emotionelt tiltrukket af børn? altså sådan at de ikke kan have et seriøst forhold med en som er samme alder.... fordi jeg er på ingen måde emotionelt tiltrukket af børn på den alder fx 12 13. Men kan ikke undgå inde i mit hovede at synes at nogle af dem er attraktive altså seksuelt.
Jeg vil aldrig gøre noget med børn på denne alder men bare tankerne i sig selv føles som en slags dæmon som ødelægger alle mine normale tanker.
Er det normalt? eller er jeg pædofil?
Tak på forhånd.