Problemet har eksisteret i en hel del år. Jeg kan faktisk ikke huske hvornår det er startet.
Jeg lider ikke at nogen sygdomme og får derfor ingen medicin. Jeg er 40 år og i fysisk god form.
Har ingen gener fra blære-blærehalskirtlen-penis eller problemer med vandladning.
Smerten/ømheden sidder i penishovedet (nærmest på overfladen af penishovedet).
Den optræder typisk i samme øjeblik som jeg får udløsning.
Når smerten indtræder kan jeg ikke fortsætte mine bevægelser, og de fleste gange skal min kone også helst stoppe sine bevægelser.
Jeg ved ikke hvordan jeg skal beskrive selve smerten, men det er meget ømt.
Jeg har ikke andre seksuelle problemer. Måske er min rejsning dog ikke altid lige stor.
Nogen ideer til løsning af ovenstående problem?
På for tak!
Anonymous
Min penis bliver øm ved udløsning
- PER HOLM KNUDSEN
- Site Admin
Svar: Min penis bliver øm ved udløsning
Hej Anonymous
Det er meget forskelligt fra mand til mand, hvor følsom man(d) bliver på pikhovedet/penishovedet umiddelbart efter orgasmen. For nogen bliver huden så sensibel, at selv den mindste bevægelse generer. Noget lignende kender en del kvinder osse til, at de kan blive overordentligt overfølsomme på klitoris umiddelbart efter orgasmen.
Det ligger med andre ord helt inden for normalområdet, og det kan der næppe gøres andet ved, at bevægelserne stoppes - altså bortset fra seksuel afholdenhed, og det kan ikke tilrådes, idet de fleste så bliver aldeles pirrelige over det hele - både indvendigt og udvendigt.
Erektionens styrke kan variere meget, det er ligeledes helt normalt og oftest aftagende med alderen.
Du skal være velkommen til at skrive igen.
Det er meget forskelligt fra mand til mand, hvor følsom man(d) bliver på pikhovedet/penishovedet umiddelbart efter orgasmen. For nogen bliver huden så sensibel, at selv den mindste bevægelse generer. Noget lignende kender en del kvinder osse til, at de kan blive overordentligt overfølsomme på klitoris umiddelbart efter orgasmen.
Det ligger med andre ord helt inden for normalområdet, og det kan der næppe gøres andet ved, at bevægelserne stoppes - altså bortset fra seksuel afholdenhed, og det kan ikke tilrådes, idet de fleste så bliver aldeles pirrelige over det hele - både indvendigt og udvendigt.
Erektionens styrke kan variere meget, det er ligeledes helt normalt og oftest aftagende med alderen.
Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2