Jeg er en mand/dreng, kald det hvad du vil

Kan være jeg bilder mig ting ind, men jeg mener bestemt hun er lidt lun på mig, eftersom jeg altid er den første der får et "Hej" + et stort smil.
Hun spørgere mig hvordan min dag er gået osv osv, prikker mig i siden, klap på skulderen (skal lige siges vi først lærte hinanden at kende sådan rigtigt her da skolen startede i August) noget andre piger jeg kender, ikke gør.
Jeg har snakket med en af mine venner om hende, og han sagde "I har da også et eller andet kørende, har i ikke?", et stort plus for mig, eftersom det viser at jeg muligvis ikke er helt gal på den.
Efter at have snakket med hende har jeg fundet ud af hvor fantastisk en person hun er. Mit problem er så.. Jeg ved ikke om hun rent faktisk kan li' mig på den måde jeg håber hun kan..

Jeg har førhen haft noget ala en depression, og jeg har egentlig aldrig haft selvtillid når det kommer til mit udseende.. Jeg er overvægtig, godt og vel 10-15kg, og det er jeg vildt træt af.. Jeg er så gået igang med et vægttab, hvor jeg på én uge har smidt 2-3kg.
Førhen havde jeg problemer med vægttab, men eftersom jeg ikke kan tænke på andet end hende er det en smal sag nu. Sulten som jeg før mærkede hver dag er fuldstændig væk.. Det er lidt en mærkelig fornemmelse, men jeg kan sagtens gå en hel dag uden at spise noget og kun drikke vand, uden at føle sult..

Når hun henvender sig til mig vil jeg gerne have noget smart at sige, men det ender altid med et eller andet plat..

Jeg har aldrig før haft en kæreste, og jeg har kun været rigtig vild med én udover hende her, og det var i folkeskolen. Jeg har lyst til at snakke med mine venner om hvad jeg føler for hende, eller, jeg har virkelig lyst til at trække hende til siden og fortælle hende hvad jeg føler, men jeg er bange for at få en afvisning, hvor pænt hun så end tager det..
Jeg kan sidde herhjemme, og bare tanken om at lade hende glide ud af mit liv når skolen slutter her til April kan næsten få mig til at græde.
Nu begynder det at blive et langt indlæg, og hvor vil jeg hen med det? Jo, hva' synes du jeg skal gøre? Fortælle hende hvordan jeg føler? Skidehul i min overvægt og tage chancen? Spørge vennerne hvad de mener?
Jeg begyndte mit vægttab sidste weekend, og siden da har jeg simpelthen ikke kunne få hende ud af mine tanker. Konstant tænker jeg på hende..
Hvad er dit råd?
På forhånd tak

Mvh. KWNL