JEG HAR ET SPØRGSMÅL TIL DE MANGE MÆND DERUDE.
Situationen er den, at en kvindes krop ændrer sig efter en graviditet og fødsel, det har min også gjort. Jeg har altid været i god fysisk form, men grundet min graviditet har den ændret sig, og jeg er blevet en smule overvægtig.
Jeg har altid har lyst til sex med min mand, og har altid taget initiativet til sex. Men min mand siger desværre nu 4 mdr. efter graviditeten, at han ikke kan have sex med mig, fordi jeg er blevet overvægtig, og at han ikke bliver ophidset.

Han siger dog, at han ikke har problemer med at holde mig i hånden offentligt, men kan ikke rører ved mig bag lukkede døre i sengen.
Pga. af efter fødselsproblemer, dårlig ryg og forskubbet haleben, er det endnu ikke muligt for mig, at træne mig tilbage i form.
Spørgsmålet er nu....
Jeg er skuffet og meget ked af denne besked fra min mand, da jeg mener han bør respekterer den store belastning og de mange fysiske ændringer, min krop har været igennem.
Skal en mand ikke elske og holde af sin kvindes krop uanset, hvordan den komme til at se ud. (vejer 10 kg for meget) I øvrigt er det i mit tilfælde uforskyldt, da en graviditet ændrer på kroppen, om man vil det eller ej.
Elsker han mig som jeg i virkeligheden er i hjertet, eller var det kun mit tidligere udseende han elskede

Skuffelsen over hans manglende indsigt og lyst til mig er så stor, at jeg overvejer at forlade ham.
Er det forkert af mig, at reagerer så voldsom på denne besked for min mand

Hvad skal jeg gøre?