vi har tidligere snakket sammen om et tilfælde jeg havde brug for lidt viden til.
men nu er jeg kommet lidt videre i min sag.
Jeg var sammen med den her mand og vi kælede lidt for hinanden...
han sagde lidt det ikke tændte ham, men kan ikke rigtigt finde ud af det. Jeg ved han har nogen problemer med potensen i forvejen så måske det også var det ikk....jeg kan ligeså godt være direkte for at få det bedste svar ikk.
Jeg fik efter lidt tid givet ham jern på og han havde såen to knuder, en der var lidt større og en lidt mindre!
tænke på om det var fordi han havde haft brækket pikken, jeg spurgte og han svarede ja men ville ikke rigtigt ind på det så undrede mig lidt om det var det. kan det være fordi den har været brækket, eller kan det være en penile implant, har læst lidt om dem, men ved ikke om han har fået det....ved han har haft tænkt på det ihvertfald.
og forresten... efter han så fik jern på kiggede han på mig og smilte og tog sin hånd over på mit jern også... jeg knappede op og puttede hans hånd ned i mine bukser, vi kørte i en bil men chaufføren opdagede intet. mens vi legede med hinanden fulgte vi bare med i trafikken og snakkede.
vi legede hele tre gange med hinanden, da vi mødtes... da vi kørte ud af landevejen og efter vi lige havde været på en bar. tror du dette har pirret ham eller gjorde han det bare fordi jeg ville som han prøvede at sige til mig?
for så havde han vel ingen grund til at røre mig vel

han er 49 og jeg er en fyr på 24 så der er lidt vej mellem os.
har ikke snakket med ham siden, men eftersom han er gift og nok aldrig har været sin kone utro tror du så han har fået dårlig samvittighed, evt fortrudt eller noget!?
kan man kalde det en slags affære, utroskab?
håber det er ok jeg lige fik spurgt om mere end en ting, og det ikke lige holdte sig til topic kun

Ac