Hej.
Jeg har selv taglknopper rundt om penis i en fin lille perlecirkel, hvilket ikke er problemet. Problemet er at jeg har fundet en lille 'taglknop' tror jeg omkring ½ cm meter fra stringen på min penis, og nu undre jeg mig over hvad den laver der, da jeg altid har hørt at taglknopper kun kommer i den der fine perlecirkel under pikhoved. Er det en taglknop eller kan det være noget andet? Og ja, jeg har haft sex med en pige og har gjort det i 1 år nu og har sku ikke oplevet noget..
Så mit spørgsmål lyder på, kan en taglknop godt sidde der?
Hilsen en anonym.
Er det en talgknop?
- PER HOLM KNUDSEN
- Site Admin
Svar: Er det en talgknop?
Hej
Jeg kan ikke sige dig hvad din knop er for en, da jeg ikke har set den. Men det kan være en talgkirtel, det kan være en papel (lille hudforandring) eller det kan evt. være en kønsvorte. Hvis du eller din kæreste har haft sex med andre kærester, så kan det være en god ide at lade lægen kigge på knoppen. Hvis det er en kønsvorte (kondylom) ses den nemmest hos drengen, og så skal den fjernes, og din kæreste undersøges, så I ikke smitter hinanden.
Læs mere i PSYKE & SEX om Kondylomer.
Se under PAPLER
Og kig under KØNSVORTER - KONDYLOMER i kategorien OM SYGDOMME & SUNDHED her i PSYKE & SEX DEBAT.
Du skal være velkommen til at skrive igen.
Jeg kan ikke sige dig hvad din knop er for en, da jeg ikke har set den. Men det kan være en talgkirtel, det kan være en papel (lille hudforandring) eller det kan evt. være en kønsvorte. Hvis du eller din kæreste har haft sex med andre kærester, så kan det være en god ide at lade lægen kigge på knoppen. Hvis det er en kønsvorte (kondylom) ses den nemmest hos drengen, og så skal den fjernes, og din kæreste undersøges, så I ikke smitter hinanden.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2