PC-musklen og træning af denne

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG DERES PIKKE /PENIS
Besvar
Kasper

PC-musklen og træning af denne

Indlæg af Kasper »

Hej

Jeg læste dit svar angående træning af pc musklen. Det lyder således:

"Det er korrekt at mænd også kan have glæde af at træne deres bækkenbundsmuskler (PC-muskler / Pubococcygeus) lige så vel som alle andre af kroppens muskler. Man(d) gør lige som kvinder gør, nemlig klemmer / kniber sammen som om man skal stoppe en tissestråle og holder spændingen så længe man(d) kan. Gør det hver dag og ca. 25 gange om dagen (siger de kloge)."

Jeg har i den forbindelse et par spørgsmål. har det nogen betydning om tager de 25 gange i træk eller spredt ud på hele dagen.
Kan der ske noget ved at overdrive træningen - andet end en øm muskel?

Så har man trænet og trænet i måneder, men hvordan fungerer det i praksis? Skal man spænde musklen og stoppe samleje bevægelserne indtil man ikke er ved at komme mere?
Skal man spænde mens man kommer?
Skal man spænde og fortsætte samleje bevægelserne og så vil udløsningen automatisk blive udskudt?
hvordan skal man gøre?

Jeg har nemlig erfaret at hvis jeg spænder musklen samtidig med at jeg fortsætter stimuleringen af penis så resulterer det i en langt hurtigere og kraftigere orgasme, og bortset fra det med at den er kraftigere så er det jo ikke helt meningen med øvelsen :D

Så hvis du kunne skrive lidt om hvordan man høster frugten af sin træning ville det være fedt.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: PC-musklen og træning af denne

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Kasper

Jeg må tilstå, at jeg ikke hører til de, der har trænet meget. (Hører til de heldige, litteratur og beretninger.)

Det skader næppe at tage alle 25 knibninger på én gang, men det er sikkert lige så gavnligt at fordele det over dagen. Vigtigst er nok at holde knibet et stykke tid.

Det siges at forbedre orgasmen, men som du har erfaret kan spænding af muskler under samlege medfører en hurtigere orgasme. Det er ikke meningen, man skal lave øvelsen under samlege, selv om det måske kan være meget sjovt :1:. Det handler først og fremmest om at styrke musklerne i bækkenbunden generelt.

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Bækkenbundsmusklerne & mænd.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Kasper

Indlæg af Kasper »

Det skulle efter sigende også gøre at man kan kontrollere sin udløsning bedre. Og det er mest denne funktion jeg er interesseret i, da jeg er godt tilfreds med min orgasme. Men jeg kan ingen steder finde information eller vejledning om, hvordan man kontrollere den, når man har trænet.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 2: PC-musklen og træning af denne

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Kasper

I Barbara Keeslings bog "Elsk hele natten" er der et udførligt træningsprogram, der er for langt til at referere her. Du kan sikkert låne bogen på biblioteket.

Billede

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES PIKKE / PENIS"