Penis lille

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG DERES PIKKE /PENIS
Besvar
dreng 13

Penis lille

Indlæg af dreng 13 »

hej min pik er ca 2 cm( når den ikke er stiv) jeg er 13 år gammel.. jeg er overvægtig... mine spørgsmål:

bliver min pik større?
kan det have noget med min overvægt at gøre?
og så sidste spørgsmål: jeg har ligesom en masse bittesmå bumser på min pik over det hele... hvad er det og er det farligt?

og så når jeg onanerer og har fået orgasme, hæver min forhud.. det er 2 uger siden at min forhud begyndte på det... er det farligt? :( og hvad er det?
Brugeravatar
Anonym1
Tilmeldt bruger

Indlæg af Anonym1 »

Bliver min pik større?
Ja, det gør den. Den vokser formetlig i omkring 7 år mere
Kan det have noget med min overvægt at gøre?
Så vidt jeg ved er de ting der spilder ind på at vokse disse:
- Ens arvelige anlæg / generne / kromosomerne
- Mad ( Gælder ikke specielt om man spiser pomfritter el. grøntsager, men om man er underernæret )
- Sygdom
Jeg har ligesom en masse bittesmå bumser på min pik over det hele... hvad er det og er det farligt?
Det er som du selv siger bumser / acne og identisk med andre bumser som du får rundt på kroppen. Det er typisk kost, hygiejne og gener der spilder ind for i hvilket omfang man får bumser. Nej, det er ikke farligt, men kan gøre ondt og kan se grimt ud.
når jeg onanerer og har fået orgasme, hæver min forhud.. det er 2 uger siden at min forhud begyndte på det... er det farligt? og hvad er det?
Mener du at den bliver større end når den normalt er slap eller mener du at den bliver større end når du har rejsning?
Hvor lang tid er den "hævet" i ?
Jeg tror ikke at det er farligt og jeg tror ikke det betyder noget som helst, men at al den ekstra blod man får pumpet ind i penis ved erektion ikke løber væk øjeblikkeligt efter orgasme.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Penis lille

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej dreng 13

Din krop vokser ind til begyndelsen af 20'erne, så din pik har lang tid at vokse på endnu.

Størrelsen af din pik har intet med din overvægt at gøre - kun din alder og dine gener. Og man kan ikke som anonym1 påstår spise sig til en større pik, men anonym1 er osse kun 14 år endnu :1:.
:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Drenge og deres pikke - peniser

De små knopper du har er næsten helt sikkert talgkirtler, og de skal være der, det er næppe som anonym1 skriver bumser.
:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Talgkirtler på pikken / penis

Når din forhud hæver, er det nok bare på grund af trykket fra dine fingre, det fortager sig igen. Du må være mindre hård ved den :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Brugeravatar
Anonym1
Tilmeldt bruger

Indlæg af Anonym1 »

:roll: Jeg mente at det betød noget hvis man er underernæret for ens fysiske udvikling

Ikke fordi jeg skulle/skal spille klogere end dig Per :) prøvede jo bare at besvare manden! :) :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar 2: Penis lille

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Anonym1

Det er skam ok at du prøver at svare, man lærer jo osse af sine fejltagelser :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
dreng 13

Penis lille

Indlæg af dreng 13 »

Hej

Jeg mener om alt det fedt jeg har "nede i det område" gør at min pik ser mindre ud???(dette burde jeg selv kunne svare på, så ved ikke lige hvorfor jeg skriver det!)

og så de knopper jeg har, sidder på skaftet og der er rigtig mange, nogen større end andre, og de er lidt gullige i det, ligner meget bumser og jeg kan kun se dem nå min pik er stiv!! Kan man få noget creme for det medmindre at det er helt naturligt...

tak på forhånd.

:twisted:
Gæst

Re: Penis lille

Indlæg af Gæst »

Ja, det at du er overvægtig kan muligvis få den til at se mindre ud, men det vil ikke gøre den mindre!
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES PIKKE / PENIS"