Udløsning
- PER HOLM KNUDSEN
- Site Admin
Svar: Udløsning
Hej en eller anden
Nu er spørgsmål what the fuck du spørger om
.
Som du stiller spørgsmålet så kan udløsning både forstås som, hvornår får jeg orgasme = udløsning.
Eller hvornår kommer der sæd ud i forbindelse med orgasmen = udløsningen.
Drenge og piger kan sagtens få orgasme fra de er helt små, og når de har fundet ud af at lege med deres kønsorganer på den rigtige måde.
PSYKE & SEX om Onani - mænd - drenge
PSYKE & SEX om Onani - kvinder - piger
På et eller andet tidspunkt omkring 12-14-16 år, så vil de fleste drenge osse få sperm / sæd med ud i forbindelse med orgasmen. Det er ikke noget man kan gøre fra eller til - pludselig er der bare. På en måde lige som når pigerne bliver kønsmodne og pludselig en dag får menstruation.
PSYKE & SEX om Sperm
Så dine testikler has never been fucked, because you have never fucked, my boy
. Og det skal nok komme alt sammen.
Du skal være velkommen til at skrive igen.
Nu er spørgsmål what the fuck du spørger om

Som du stiller spørgsmålet så kan udløsning både forstås som, hvornår får jeg orgasme = udløsning.
Eller hvornår kommer der sæd ud i forbindelse med orgasmen = udløsningen.
Drenge og piger kan sagtens få orgasme fra de er helt små, og når de har fundet ud af at lege med deres kønsorganer på den rigtige måde.

På et eller andet tidspunkt omkring 12-14-16 år, så vil de fleste drenge osse få sperm / sæd med ud i forbindelse med orgasmen. Det er ikke noget man kan gøre fra eller til - pludselig er der bare. På en måde lige som når pigerne bliver kønsmodne og pludselig en dag får menstruation.

Så dine testikler has never been fucked, because you have never fucked, my boy

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Har det på samme måde
er os 14 .. skal jeg bare sige det nemt --- dag-1 kunne jeg ik sperme og har heller ik kunnet før dag-2 blev jeg smurt ind
lige pludselig kom det bare
fra den ene dag til den anden .. prøv at tænkt på noget rigtig frækt så du bliver tændt
det hjælper måske