Ekskonen

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PARFORHOLDET (Bemærk de andre emner i denne kategori)
Besvar
gabbigirl
Tilmeldt bruger

Ekskonen

Indlæg af gabbigirl »

Hej Per Holm Knudsen

Jeg er 24 år gammel og min kæreste er 39 år...
For 4 år siden blev han skilt fra sin kone og de har 2 børn sammen...
Mit problem er at jeg føler at han stadig har følelser for hende, jeg har spurgt ind til dette men han benægter selvfølgelig at der er noget.
Så ligger det sådan at hver gang at vi diskutere børneopdragelse, madlavning,oprydning og meget andet, så kommer hans eks kone på bane, at sådan og sådan gjorde hun, hvilket jeg egentligt er ligeglad med da jeg ikke er hende...
efter at jeg har konfronteret ham med, at det gør mig ked af det, siger han, at der selvfølgelig altid vil være nogle følelser for hende også da de har børn sammen osv.
Han siger derefter, at han jo ikke ved hvad der ville ske om 5 år f.eks hvis de nu stødte ind i hinanden igen om de gamle følelser nu skulle poppe op igen...

Mit spørgsmål er så:
Er det værd for mig at kæmpe for det her forhold hvis han virkelig har det sådan?

Hilsen gabbigirl
gabbigirl
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Ekskonen

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej gabbigirl

Jeg er lidt i tvivl om, hvad det er, du synes er problemet i forhold til din kæreste? Er det det, at han evt. stadig godt kan lide sin eks-kone, fordi han bl.a. har børn med hende, og engang havde det så godt med hende, at han faktisk ønskede sig børn med hende? Er det fordi han svarer på teoretiske spørgsmål (dine?) om, hvad der evt. kan ske / ikke kan ske i fremtiden? Jeg er ikke helt med på, hvad det er du synes der er problemet? Forklar dig lidt tydeligere :1:
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PARFORHOLDET"