Forhudsissues

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG FORHUD
Besvar
anonym

Forhudsissues

Indlæg af anonym »

Hej Per.

Jeg er en dreng på 18 år. Når min penis er slap kan jeg godt trække forhuden tilbage, men når den bliver erigeret har jeg svært ved det. Hvis jeg holder forhuden tilbage inden min penis bliver stiv kan jeg godt holde den der i stiv tilstand, men det trykker en smule. Jeg har egentlig ikke nogle problemer med samleje eller noget andet, dog føler jeg at jeg måske kan holde i kortere tid pga. jeg ikke har hele min forhud tilbage under samleje.
Det er først for ca. 1 år siden jeg er begyndt at spekulere og overveje om jeg har forhudsforsnævring. Efter jeg er begyndt at forsøge at trække forhuden længere og længere tilbage, har det gradvist hjulpet. Skal jeg mon bare fortsætte med at prøve? er det mon nødvendigt med et snit/omskæring?
Jeg er et stort spørgsmålstegn lige nu, og måske var mit indlæg lidt kludret, men håber virkelig du kan hjælpe!
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin

Svar: Forhudsissues

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Først, når du er 18 kan du godt begynde at kalde dig en mand :1:.
Dernæst "issues" står ikke i min Nudansk ordbog, men jeg fandt det i min engelsk-dansk ordbog, og det er mindsandten det gode danske ord: problem (+ en hel masse andet). Som du sikkert aner, så hører jeg til de sprogrøgtere, der ikke synes, at dansk bliver smartere af at putte en fucking masse engelske ord ind i det :2:.

Nå til sagen: Det kan handle om to issues :1::
For snæver forhud eller for stram penisstreng. Hvis det er for stram forhud, kan du få en salve af lægen, der kan hjælpe med at udvide huden, det vil nok være det, din læge vil foreslå i første omgang frem for et klip eller en forhudsreduktion. Hvis det er en for stram penisstreng, kræver det nok et lille klip. Og der kan endelig være tale om en kombination af de to issues :1:.

Lad lægen se på kalorius.

:idea: PSYKE & SEX om Forhudsforsnævring
:idea: PSYKE & SEX om Penisstreng

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG FORHUD"